ادارهکل امور مالی و ذیحسابی
سمت | نام و نام خانوادگی | داخلی | مستقیم | نمابر |
---|---|---|---|---|
مدیرکل | مسعود وصلتی | ۸۲۹۲۳۵۰۱ | ۸۲۹۲۳۵۰۰ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ |
معاون | فریدون نظیر زاده | ۸۲۹۲۳۵۰۲ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ | |
رییس اداره دفترداری و تنظیم حسابها | حسین مهدی خانی | ۸۲۹۲۳۵۴۰ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ | |
رییس اداره رسیدگی | طاهره کربلایی | ۸۲۹۲۳۵۳۰ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ | |
رییس اداره اعتبارات | عباس پاییزی | ۸۲۹۲۳۵۲۰ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ | |
رییس اداره دریافت و پرداخت | لیلا احمدی | ۸۲۹۲۳۵۱۰ | ۸۸۷۰۷۶۰۲ |
شرح وظایف
- اجرای دقیق مقررات مالی ، محاسباتی و معاملاتی سازمان بر طبق آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب .
- تهیه و تنظیم در خواست وجه از خزانه ، واریز به حساب سازمان و پرداخت هزینه های مستمر و غیر مستمر از محل اعتبارات بودجه مصوب و تنظیم اسناد و واریز آنها .
- مقایسه هزینه ها و اقدامات تامین اعتبارشده با وجوه دریافتی در صدور کلیه درخواستهای سازمان به منظور اصلاح اعتبارات ابلاغی با وجوه دریافتی از خزانه .
- افتتاح حساب بانکی برای هریک از کارکنان ستاد مرکزی و تهیه و تنظیم لیست های و اسناد حقوق ماهیانه آنان و انجام کلیه اقدامات مربوط به پرداخت و دریافت ثبت آمار ، تنظیم اسناد ، تنظیم حواله ، صدور چک و غیره در ارتباط با کارکنان رسمی یا ثابت ، موقت یا پیمانی یا قراردادی و کارگزاران تابع قانون کار.
- نگهداری حساب های اموال سازمان و اجرای کامل مدون آئین نامه اموال دولتی در جهت حفظ و مراقبت از اموال سازمان .
- وصول و انتقال درآمدها به حساب خزانه داری کل و دریافت معوض وجوه واریزی به حساب سازمان .
- تهیه دستورالعملهای مربوط به اجرای طرحهای مالی و کنترل مراحل اجرایی آنها به منظور حصول اطمینان از عملکردها.
- انجام محاسبات لازم در خصوص قیمت تمام شده خدمات و تولیدات سازمان و اعلام به اداره کل محصولات خبری .
- بررسی وضعیت تنخواه گردان علی الحساب های بهای واریزنشده و سنواتی و پیگیری وصول به موقع انواع مطالبات سازمان از اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از بخش دولتی یا خصوصی .
- بررسی وضعیت حسابهای بانکی مفتوحه در ستاد مرکزی سازمان یا واحدهای تابعه و نیز حسابهای متمرکزدر آمدو تهیه مغایرتهای بانکی و رفع آنها .
- تهیه و تنظیم ترازنامه سالیانه سازمان و تایید آن .
- تهیه و تنظیم گزارش تفریغ بودجه سالانه سازمان با همکاری دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری.
- تهیه گزارش های لازم در مورد مسائل و اعتباری و اموال سازمان .
- نگهداری و ضبط اسناد مالی .
- پیگیری مکانیزه کردن فعالیتهای مالی اعم از سیستم های هزینه ، درآمدو غیره و پیگیری موارد ارجاعی از سوی دیوان محاسبات .
- نظارت بر نحوه ثبت و ضبط و نگهداری حسابها و اجرای اصول و فنون حسابداری و نیز قوانین و مقررات مالی ، محاسباتی و معاملاتی از طریق بررسیهای منظم و ادواری و یا بصورت موردی .
- اجرای مصوبات ، بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی.