به گزارش روابط عمومی ایرنا، حسین فتح اللهی در نشست صمیمانه با گروه های مختلف خبری در محل اتاق خبر، مسایل و موضوعات مرتبط با سرویس دهی نقلیه سازمان را بررسی کرد و نسبت به رفع آنها با همکاری هر چه بیشتر اطمینان داد.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی خدمات محوری با نگاه مشارکت در فرآورده های تولید خبر یکی از اولویت های این اداره است گفت: ارائه خدمات توسط واحدهای مختلف این اداره با هدف مشارکت در ارتقا سطح فرآورده های خبری است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: واحد نقلیه سازمان ضمن ایجاد شرایط مطلوب خدمات رسانی از قبیل ایمنی و راحتی برای همکاران تلاشگر ایرنا بایستی مدیریت کاهش هزینه و صرفه جویی را نیز طبق دستور العمل ابلاغیه مدیرعامل محترم سازمان را نیز به دقت رعایت کند.

وی افزود: از طرفی سیستم حمل و نقل در مجموعه مورد نظر باید در جایگاه مناسب خود قرار داشته باشد تا در حوزه مسؤولیت خویش به نحو مناسبی انجام وظیفه کند، تا کارایی کل سیستم بهینه گردد.

وی هدف از این نشست را بررسی وضعیت ارائه خدمات واحد نقلیه به همکاران در راستای ارتقا سطح کیفی و آسیب شناسی انجام وظایف اعلام کرد.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی ایرنا گفت: طی این نشست خبرنگاران به بیان برخی پیشنهادات جهت بهینه تر شدن وضعیت نقلیه از جمله توقف خودرو در مقصدهای دارای مسیر طولانی تا اتمام برنامه خبری، اعزام خبرنگاران در برنامه های شب به منزل به جای سازمان پس از اتمام برنامه و اعزام به محل برنامه خبری در روزهای کشیک و غیره بویژه برای بانوان پرداختند.

فتح اللهی با بیان اینکه ماهیانه بیش یک هزار و ۷۰۰ سرویس در اختیار همکاران سازمان قرار گرفته است، افزود: اداره امور رفاهی و پشتیبانی درحد توان به منظور رفاه هرچه بیشتر کارکنان ایرنا جهت انجام ماموریت های سازمانی در اعزام به برنامه های خبری، فنی و اداری تلاش می کند و به همین دلیل ترجیح داده شد به جای تصمیمات یکسویه به نشست و تبادل نظر و پیشنهاد خود با سردبیران، دبیران و خبرنگاران در این مسیر اقدام کند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی ایرنا ضمن تاکید بر تلاش هرچه بیشتر همکاران واحد نقلیه در سه شیفت ۲۴ ساعته جهت بهبود و ارتقای خدمات ضمن رعایت صرف و صلاح سازمانی از اعضای گروه های خبری خواست: در انتظارات خود به دستورالعمل های سازمانی نیز توجه داشته باشند.

وی از ادامه این نشست ها برای بررسی و رفع دیگر مشکلات کارکنان بویژه اعضای گروه های مختلف خبری در زمینه های بیمه ای، ورزشی، خدمات رفاهی و… خبر داد و گفت: کسب رضایت حداکثری خانواده ایرنا مهمترین هدف و برنامه اداره امور رفاهی و پشتیبانی است.