۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۷
کد خبر: 84433498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان نوشهری به بهانه روز خبرنگار با پیشکسوت ایرنا دیدار کردند

نوشهر- ایرنا - شماری از مسئولان و خبرنگاران شهرستان نوشهر به بهانه پاسداشت هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از هوشنگ الماسی مسئول دفتر اسبق ایرنا در غرب مازندران عیادت کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر روز سه شنبه در این دیدار ضمن پاسداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا گفت: هوشنگ الماسی با تلاش‌های بی وقفه و رایزنی با مسئولان سطوح استانی و کشوری توانست مجوز راه اندازی این رسانه متعلق به نظام جمهوری اسلامی را در این منطقه دریافت و راه اندازی کند.

بابک شمس ناتری افزود: امروز اگر به خود می‌بالیم و فخر می‌ورزیم که این رسانه به عنوان یک ظرفیت بی بدیل در این خطه غرب مازندران وجود دارد به واسطه تلاش‌های وافر این پیشکسوت ایرنا است که بنیانگذار و پایه گذارش بوده است.

این مسئول اظهار کرد: نکته دیگر آنکه طبق مستندات موجود ایشان در دوران خدمتش که از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۸۲ که عهده دار مسئولیت این رسانه بوده با کمترین امکانات و تجهیزات و تحمل مرارت‌ها و سختی‌ها به دنبال تهیه خبر و گزارش بودند درحالی که امروز با توجه به دسترسی اسان و راحت به فناوری اطلاعات و اینترنت دشواری‌های تهیه خبر همانند یک دهه گذشته نیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر نیز گفت که ایرنا تنها رسانه‌ای است که بدون حاشیه سعی کرده بلندگوی فریادهای بی صدای مردم در دورترین نقاط این شهرستان باشد و گام‌های فراوانی در این حوزه برداشته است.

سرهنگ پاسدار حسین جناسمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه افزود: امروز اگر همراهی و همگامی در میان مردم در بخش‌های مختلف بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان بوده بدون شک نقش رسانه‌ها بسیار اثر بخش بوده است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود روز خبرنگار از الماسی پیشکسوت ایرنا تجلیل به عمل آمد.

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا است که به دنبال اشغال مزار شریف از سوی طالبان در سال ۷۷ به همراه هشت تن از دیپلمات‌های سرکنسولگری ایران جان خود را از دست داد.

به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.