فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) منتشر شد

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در راستای بسط و نشر معارف رضوی و حمایت از تولیدکنندگان محتوای رسانه ای مرتبط با وجود مبارک امام رضا علیه السلام دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را برگزار می کند.

این جشنواره با هدف شناسایی و شبکه‌سازی خادمان رسانه‌ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی»، «تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به ویژه رسانه‌های نوین»، «شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی» و «عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی برگزار می‌شود. دومین جشنواره امام رضا (ع) در ۴ محور شامل «سیره رضوی»، "زائر و زیارت رضوی"، "وقف و نذر رضوی" و "خدمت رضوی" انجام می‌گیرد. همچنین این جشنواره شامل چهار بخش اصلی و محورهای مرتبط با آن شامل خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌هاست که در محورهای خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت و همچنین بخش ویژه تیتر می‌توانند آثار خود را ارائه کنند.

بخش فعالان رسانه‌های صوتی و تصویری نیز با تمرکز بر تولیدات این رسانه‌ها با تأکید بر محتواهای تولید و پخش شده در رسانه ملی و شبکه‌های تلویزیونی برون مرزی و بین‌المللی برگزار می‌شود. در بخش رسانه‌های مجازی، توجه اصلی بر تولیدات کاربران در بستر فضای مجازی و در بخش عکس و گرافیگ عکس خبری، گرافیک و بخش ویژه اینفوگرافی است.

توسعه بخش‌های جشنواره و ایجاد امکان ارزیابی آثار منتشر شده در رسانه‌های بین‌المللی نیز یکی از تغییرات عمده در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) است.

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه و عموم کاربران فضای مجازی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ برای ارسال آثار فرصت دارند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی https://mediafest.razavi.ir/ مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط