۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 84752630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده خبرنگار ایرنا در جشنواره شهید رمضانخانی یزد برگزیده شد

یزد- ایرنا - ایده پیشنهادی کاظم شاملو رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در نخستین جشنواره استانی شهید دکتر محمدحسین رمضانخانی به عنوان ایده شایسته تقدیر برگزیده شد.

به گزارش ایرنا، اختتامیه جشنواره یاد شده روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسؤولان با معرفی نفرات برگزیده در دانشگاه یزد برگزار شد و با رأی هیأت داوران ایده "اجرای پایان نامه‌های تیمی و تشکیل تیم‌های پژوهشی دانشجویی" از "کاظم شاملو" رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در بخش خبرگان صنعت و جامعه به عنوان ایده شایسته تقدیر معرفی و با اهدای لوح مورد قدردانی قرار گرفت.

هدف از برگزاری جشنواره ایده شهید رمضانخانی ارتقای پژوهش در استان و کاربردی کردن هر چه بیشتر پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی اعلام شده است.

"محورهای این جشنواره چگونه پژوهش را عمومی کنیم" راهکارهای اجرایی برای کاربردی کردن پایان نامه‌ها و پژوهش‌ها، مؤثرترین ایده‌های اجرایی برای رسیدن به مرجعیت علمی و راهکارهای اجرایی برای افزایش تعداد و کیفیت شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری و بهترین پیشنهادات اجرایی برای تقویت بخش تحقیق و گسترش صنایع با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان بود.

برچسب‌ها