۳ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 84832421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان معرفی شد

گرگان- ایرنا- سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) در استان گلستان امروز یکشنبه طی مراسمی در جمع معاونین استاندار و مدیران ستادی استانداری و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی معرفی شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، با حکم علی نادری مدیر عامل ایرنا غلامرضا رجایی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان گلستان معرفی شد. نادری در این حکم حرکت در مسیر برنامه‌های تحولی خبرگزاری جمهوری اسلامی، توجه ویژه به اصول سه گانه صحت، دقت و سرعت در خروجی اخبار، پوشش خبری کیفی و توجه به فراگیری و جامعیت آن، نوآوری در سبک ارائه محتوا و حرکت به سوی تولید و عرضه محتواهای فاخر در تعامل با بخش‌های دیگر معاونت خبر را از جمله انتظارات در دوره پیش رو عنوان کرده و بر اهتمام در انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور قوی و مؤثر در صحنه‌های خبری تاکید کرده است.

همچنین جلسه معرفی رجایی با حضور علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و فاطمه نوری مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا در استانداری گلستان برگزار و از زحمات جانعلی فتحی که حدود یکسال ریاست ایرنا گلستان را بر عهده داشت قدردانی شد.

رجایی کارمند استانداری گلستان است که پیش از این مدیریت خبرگزاری فارس گلستان را بر عهده داشت.