۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 84847980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه برتر استان همدان تجلیل شد

همزمان با برگزاری آئین پاسداشت مقام خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان همدان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان به عنوان رسانه برتر و فعال استان تجلیل شد.

آئین بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان همدان شامگاه سه شنبه با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار شد.
این مراسم به همت خانه مطبوعات استان همدان و همراهی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت پاسداشت مقام خبرنگار برگزار شد.
استاندار همدان در این مراسم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان دارای توان بالا و ارزشمندی هستند که تکلیف دستگاه‌های متولی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بکارگیری این ظرفیت در جهت مصالح و منافع مردم و رشد و توسعه استان است.
علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه رسانه‌ها بازوی توانمند دولت سیزدهم در انعکاس اخبار هستند، اظهار داشت: باید از تلاش رسانه در انعکاس اخبار سفر هیأت دولت و حضور حماسی مردم در عرصه، صحنه و میزبانی از رئیس قوه مجریه قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: این حضور حماسی نشان داد با وجود مشکلات، دسیسه‌ها، تبلیغات منفی دشمن علیه این نظام الهی، اما این ترفندها ناکارآمد بوده و مردم پیوندشان با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری ناگسستنی است.
نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد: بنده احساس تعلق خاطر و انس و الفت خاصی نسبت به خبرنگاران دارم و این موضوع را با زبان گویا، رفتار و عملکرد نیز نشان داده‌ام.
قاسمی فرزاد تاکید کرد: تراز خبرنگاران همدان بسیار بالا، با اهمیت و قابل توجه است و آنها به خوبی مسائل کلان، صنفی را دسته بندی و انصاف و بزرگ منشی بیان و منعکس می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز دراین مراسم گفت: در برابر جنگ نابرابر رسانه‌ای زمانی می‌توان دستاورد انقلاب را منتقل کرد که به نحو مطلوب رسالت زینبی را جامه عمل بپوشاند؛ بنابراین از رسانه‌های استان انتظار می‌رود اقدامات صورت گرفته و حقایق جامعه را بیان و روایت کنند.
مسعود ویژه اظهار داشت: تقارن هفته خبرنگار با ایام شهادت سید الشهدا (ع) را به فال نیک گرفت و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگان علوم ارتباطات درباره ماندگاری مطالب و موضوعات عنوان کرده که با پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی‌های نوین ارتباطاتی، رسانه‌ها عمر مفید و کوتاهی دارند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم ضمن تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان، از رسانه‌های محلی و سراسری فعال و برتر استان همدان نیز با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.