۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴
کد خبر: 84849059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر کرج : فعالیت در عرصه رسانه جهادگونه است

کرج – ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری کرج از انتقادات سازنده برای اصلاح امور استقبال می کند، گفت : امروز فعالیت در عرصه رسانه های کشور از جمله ایرنا جهاد گونه و ارزشمند است.

علی قاسم پور که روز سه شنبه در بازدیدی که به همراه نایب رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از مرکز ایرنا استان البرز انجام شد، افزود: رسالت واقعی اطلاع رسانی روشنگری در جهت شفافیت وواقعیت است؛ امیدواریم رسالت واقعی اطلاع رسانی در جهت روشنگری و حرکت در مسیر شفافیت و واقعیت در جامعه شاهد باشیم و این موضوع نیز سرلوحه کارما قرار بگیرد.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرج از انتقادات سازنده مبتنی بر ارائه پیشنهاد و روش اصلاح استقبال می‌کند و در این زمینه پیشقدم است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: ما برای رفع اشکلات و مشکلات از پیشنهادات به خوبی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور خود وسایر اعضای شورای شهر کرج در ایرنا، گفت: پیام ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر کرج امروز گرامیداشت روز خبرنگار و همراهی و تعامل با رسانه است.

ایرنا در امید آفرینی رسالت سنگینی دارد

عمار ایزد یار نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه ملی و دولتی رسالت اصلی آن انعکاس و بازگو کردن اقدامات دولت و دستگاه‌های حاکمیتی به مردم است.

وی ادامه داد: این رسانه در موضوع امید آفرینی که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند رسالت سنگین‌تری نسبت به رسانه‌های دیگر دارد که امیدواریم در حوزه مدیریت شهری در کنار ما باشند.

ایزدیار با اشاره به اهمیت پاسخگویی مسؤولان به مردم ادامه داد: حتی اگر مدیری نتواند کار را به نحو احسن انجام دهد اما به موقع و به درستی پاسخگوی سووالات مردم باشد از ناامیدی در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه بیان داشت: امروز مدیریت شهری در نظام اسلامی ویترین و پیشانی عرصه خدمت رسانی به مردم است و اگر در این بخش رضایت شهروندان را داشته باشیم می‌توانیم امید دوباره را در دل مردم نسبت به انقلاب زنده کنیم که در این حوزه ما در میدان عمل و رسانه در انعکاس اخبار رسالت سنگینی بر عهده داریم که امیدواریم بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

ایرنا صادقانه در عرصه اطلاع رسانی حضور دارد

مریم قهرمانی صارم عضو شورای اسلامی شهر کرج با گرامیداشت روز خبرنگاربیان داشت: ایرنا از جمله رسانه‌هایی است که به ریز موضوعات مردم در نقاط مختلف شهر اعم از فرهنگی، اجتماعی، مدیریت شهری، اقتصادی و تمام دستگاه‌ها به طور یکسان می‌پردازد.

وی ادامه داد: این رسانه موضوعات حاشیه‌ای را با صداقت در جای جای کلانشهر کرج پیگیر است.

قهرمانی صارم از تلاش‌های خبرنگاران ایرنا در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.

حضور در ایرنا گرامیداشت تلاش‌ها در جهت آگاهی بخشی است

منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج دراین بازدید با اشاره به اینکه هدف از حضور در ایرنا گرامیداشت همه تلاش‌ها و زحمات در جهت آگاهی بخشی به جامعه است، گفت: قطعاً تلاش و زحمات خبرنگاران ایرنا می‌تواند در جامعه اثر بخش باشد.

وی اظهار داشت: بسیای مواقع اتفاقات ناخوشایندی در جامعه رخ می‌دهد که رسانه می‌تواند با مدیریت این حوادث از آثار سو آنها بکاهد.

غفاری ادامه داد: بسیاری مواقع اتفاقات خوبی رخ می‌دهد که با اطلاع رسانی درست می‌توان امیدواری را در سطح جامعه بالا برد؛ امروز در این شرایط حساس به این موضوع نیاز داریم.

سرپرست شهرداری کرج گفت: در مدیریت شهری کرج با همه کمی‌ها و کاستی‌هایی که وجود دارد تلاش‌ها براین است که به بهترین شکل ممکن خدمات به مردم ارائه شود.

وی بیان داشت: امروز شاهد صداقت، شهامت و صراحت در بین اصحاب رسانه استان البرز از جمله خبرگزاری رسمی کشور یعنی ایرنا هستیم و خوشحالیم که همکاری و تعامل با این رسانه وجود دارد.

سرپرست شهرداری کرج افزود: تلاش‌ها بر این است تا مدیریت شهری کرج در آینده همکاری بیشتری با رسانه‌ها از جمله ایرنا داشته باشد.

وی بیان داشت: امروز ویژگی رسانه مسؤولیت اجتماعی است ضمن آنکه ویژگی خبرنگار علاوه بر تخصص و تجربه و ظرافت‌های کاری مسؤولیت پذیری است که در یان زمینه شباهت کاری با مدیریت شهری وجود دارد.

کلانشهر کرج دارای ویژگی‌های خاص است

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز در این بازدید گفت: امروز کلانشهر کرج از ویژگی‌ها و جایگاه خاصی برخوردار است و دراحوزه اطلاع رسانی از شورا و شهرداری قدردانی می‌کنیم.

اکبر بهاروند افزود: انتظار می‌رود سواد رسانه‌ای در مجموعه مدیریت شهری کرج را ارتقا یابد چرا که پاسخگویی به افکار عمومی از حاشیه و خدشه به جایگاه خدمت رسانی در مجموعه مدیریت شهری جلوگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: مهمترین نکته این است که مدیریت شهری کرج از تیم رسانه‌ای قوی برای رصد مطالبات عمومی و نیازهای اجتماعی برخوردار شود و به موقع به سووالات مردم پاسخ داده شود تا مردم کمتر برای بررسی مشکلات خود به رسانه‌ها رجوع کنند.

بهاروند گفت: امورمردم را باید پاسخ داد و اگر به علت محدودیت‌ها نتوانیم گام مؤثری برداریم اما حداقل امید و آگاهی به مردم بدهیم و تبیین موضوع کنیم.

وی اظهار داشت: ایرنا این آمادگی را دارد تا مطالبات شهروندان به درستی به مدیریت شهری منعکس کنند و در این بخش شاهد تعامل بیشتر مردم با مجموعه مدیریت شهری باشند.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط