۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبر: 84851743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتباط سالم با رسانه ها یک ضرورت انکار ناپذیر است

شیراز-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه رسانه یعنی فکر و خواست مردم، گفت: برای هر کسی که مسئول می‌شود لازم است که با رسانه ارتباط بگیرد تا از طریق تعامل با رسانه‌ها بتواند نظر مردم را کسب کند.

دکتر سید وحید حسینی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و با تجلیل از خبرنگاران گفت: همه مسئولان باید از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتباط برقرار کردن با مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده بهره ببرند. به عنوان خدمتگزار مردم اعتقاد قلبی به نقش رسانه دارم و هم لازم می‌دانم از طریق رسانه در جریان نظرات و مشکلات مردم قرار بگیرم.

حسینی با بیان اینکه یکی از مهمترین افتخارات دانشگاه علوم پزشکی این است که قسمت عمده کار ما در این مجموعه مرتبط با نیازهای مردم است، گفت: ما باید هم در بخش بهداشت و هم در حوزه درمان خادم مردم باشیم. البته آموزش و پژوهش و سایر بخش‌های دانشگاه نیز با هدف خدمت‌رسانی به مردم فعالیت دارند چراکه اگر آموزش و پژوهش برای مردم و خدمت به جامعه نباشد کاربردی و قابل استفاده نیست.

وی افزود: مسئولانی که بخشی از کارشان در مجموعه تحت پوشش آنها خدماتی است باید بیشتر از سایر مسئولان به نقش رسانه واقف باشند و از ظرفیت رسانه برای پیشبرد اهداف خود در زمینه خدمت‌رسانی به مردم بهره ببرند.

حسینی بیان کرد: خدماتی که در مجموعه‌ها ارائه و از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود کمک شایانی به ایجاد امید در جامعه می‌کند. در واقع اطلاع‌رسانی و تبلیغات با هدف‌گذاری ارزشمند خواهد شد.

ارتباط سالم با رسانه ها یک ضرورت انکار ناپذیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: متأسفانه یک نوع نگرش هم در برخی مسئولان وجود دارد که از تکریم رسانه برای توجیه کارهای خود بهره می‌برند که این ظلمی با مردم، رسانه و حتی خود مسئولان است. لذا مسئولان باید از رسانه برای خدمات‌رسانی و برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند.