ایرنا برای تزریق حس امید و نشاط به جامعه رسالت سنگینی برعهده دارد

قزوین – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: رسانه‌های معاند اخبار بد را به جامعه پمپاژ می‌کنند و رسالت خبرگزاری ایرنا در این حوزه سنگین‌تر می شود تا حس امید و زندگی را به جامعه برگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عزیزالله افضلی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار، افزود: کشور در شرایط اقتصادی سختی قرار دارد و اقتصاد بر همه حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است و رسانه‌ها باید به رسالت خود در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خوبی عمل کنند.

وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا استان قزوین در انعکاس اخبار حوزه صنعت استان، گفت: مسؤولان و مدیران هرچقدر تلاش کنند ولی تریبون نداشته باشند عملکردها ارائه نمی‌شود و مردم در جریان امور قرار نخواهند گرفت.

افضلی افزود: به رغم اقدامات خوب دولت سیزدهم، مجموعه دولت هنوز نتوانسته اطلاع رسانی کامل و جامعی از اقدامات خود داشته باشد و مردم تشنه خبر هستند و باید برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: اقدامات دولت سیزدهم و برنامه‌های اجرا شده در زمینه جراحی اقتصادی در حوزه توزیع کالاها، تخصیص یارانه‌ها و تعیین و بررسی دهک‌های جامعه کارهای شجاعانه ای است که باید پیشتر از این انجام می‌شد.

افضلی افزود: برای مبارزه با فساد در بخش اقتصادی لازم بود که رانت‌ها از بین برود و آیت الله رئیسی مرد میدان بود و در حوزه‌های مختلف کاری موفق بوده و در این حوزه نیز با جسارت و شهامت عمل کرد.

وی گفت: در حال حاضر مردم انتظار دارند که مشکلات حل شود که بخشی از آنها به تحریم‌ها مرتبط است و بخشی دیگر با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی و تحول مدیریتی حل خواهد شد.