۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85077837
T T
۰ نفر

حضور مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در ایرنا

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85077837
حضور مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در ایرنا

کرمانشاه- ایرنا- «مجتبی بیاتی»، مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه، رسانه‌ها را از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزارهای کنونی در جامعه دانست و از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران ایرنا در انعکاس اخبار و رویدادها به افکار عمومی قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیاتی همچنین افزود: ایرنا در انعکاس دستاوردهای نظام و دولت به مردم بسیار خوب عمل کرده و این رویه حرفه‌ای و تخصصی در اطلاع رسانی منجر به شفاف سازی و در نهایت جلب اعتماد مردم می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در ادامه گفت: نوروز امسال ۱۵ هزار و ۱۵۷ مسافر در این فرودگاه بین المللی به مقاصد داخلی جابه جا شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه و وزیر راه و شهرسازی نیز ۴۴ پرواز فوق العاده در این ایام در مسیرهای مشهد، کیش و شیراز انجام شد. مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اضافه کرد: افزون بر این تعداد مسافر بیش از ۹۰ تن بار نیز در مسیرهای مختلف در این تعداد پرواز به مقاصد داخل کشور جابجا شده است. بیاتی، استقبال از مسافران نخستین پرواز نوروزی، راه اندازی ستاد تسهیلات نوروزی، زیباسازی و فضاآرایی محوطه فرودگاه، برپایی سفره هفت سین در ورودی و خروجی سالن عمومی و اجرای طرح «فرشتگان سرزمین من» در راستای عفاف و حجاب را از برنامه‌های این فرودگاه در ایام نوروز امسال عنوان کرد. وی با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی میزان جابجایی مسافران در ایام نوروز امسال در مقایسه با پارسال یادآور شد: از مهمترین دلایل این کاهش جابجایی مسافر کمبود ناوگان و نیز بهسازی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی است که هواپیماهای پهن پیکر اجازه نشست و برخاست در آن را ندارند. بیاتی اظهار امیدواری کرد با توجه به استقبال بسیار خوب مردم این استان از سفرهای هوایی و پیگیری‌های لازم ناوگان مورد نیاز برای تقاضای مردم استان فراهم شود. استان کرمانشاه صاحب نخستین شرکت اختصاصی هواپیمایی می‌شود مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه همچنین در ادامه گفت: نخستین شرکت اختصاصی هواپیمایی این استان در نیمه نخست امسال فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد. بیاتی افزود: ۲ شرکت هواپیمایی به مرکزیت استان کرمانشاه درخواست مجوز کرده‌اند که موافقت اصولی برای آنها صادر شده است که یکی از این شرکت‌ها نیمه نخست امسال فعالیت خود را رسماً در این استان آغاز خواهد کرد. وی اضافه کرد: این شرکت خوشبختانه کار خرید هواپیما را نیز انجام داده و تاکنون موفق به خرید ۶ فروند هواپیما نیز شده است.