۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85099254
T T
۰ نفر
حضور سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ایرنا و پاسخ به سئوالات خبرنگاران

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در ایرنا به سوالات خبرنگاران در زمینه مسائل مدیریتی، فنی، حاشیه‌ای و توسعه کشتی زنان پاسخ داد.

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز قطعاً یکی از مردان تاریخ‌ساز کشتی فرنگی ایران است. شاید رنگرز به مانند حمید سوریان هفت مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه نداشته باشد اما کسب اولین مدال طلای قهرمانی جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از وی یک نام و برند معتبر در کشتی ایران ساخت. رنگرز بعد از آن مدال یک برنز جهانی دیگر به افتخارات خود اضافه کرد اما در کش و قوس نظر کمیته فنی آن زمان از تیم ملی کنار گذاشته شد تا او خیلی زودتر از انتظارات از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

رنگرز هر چند بعد از کنار گذاشتن کشتی قهرمانی به جرگه مربیان پیوست اما رزومه کاری وی بیشتر در بخش مدیریتی ورزشی است. رنگرز در کارنامه مدیریتی خود سمت‌هایی مانند سخنگو و نایب رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و نایب رئیسی شورای کشتی آسیا را در کارنامه دارد. وی همچنین سال ۱۳۹۸ با حکم سیدرضا صالحی‌امیری مدیر موزه کمیته ملی المپیک شد.

رنگرز با حضور در ایرنا با سوالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف به ویژه چالش‌های مدیریتی و فنی کشتی ایران پاسخ داد. ادامه این مطلب را می توانید با مراجعه به لینک https://www.irna.ir/news/85085959 مطالعه کنید.