۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85354580
T T
۰ نفر
فرماندار گرمسار با حضور در ایرنا سمنان از عملکرد این رسانه تقدیر کرد

فرماندار گرمسار از عملکرد نمایندگی ایرنا در استان سمنان به دلیل رعایت اصول و رسالت خبری تقدیر کرد و گفت:رسانه ها باید بازوی کمکی مسئولان در ارسال دقیق و درست اخبار به جامعه باشند.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، «رضا خانی» با حضور در نمایندگی ایرنا در استان سمنان به نقش رسانه ها در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها برای انتخابات حداکثری از طریق جهاد تبیین با گره‌گشایی از مسایل، روشنگری و دعوت به مشارکت نقش محوری دارند.

فرماندار گرمسار  نقش رسانه ها را در حوزه جهاد تبیین و تحقق چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب سفارش شده، محوری دانست.

به گفته خانی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و افزایش مشارکت در انتخابات هدف‌گذاری شده که برای تحقق آن سفیرانی انتخاب شده اند که در جهت تحقق هدف نهایی یعنی افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می کنند.

فرماندار گرمسار  امیدآفرینی را از رسالت های خطیر رسانه ها در جامعه امروزی و خبرنگاران را بهترین افراد برای انعکاس صحیح اخبار و واقعیت ها دانست.

گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان با جمعیت ۸۰ هزار نفری قطب اقتصاد و صنعت این استان است.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در داخل کشور دارای ۳۱ مرکز و ۲۶ دفتر فعال است که به صورت شبانه روزی اخبار و حوادث را پوشش می دهد.