رئیس سازمان ملی بهره‌وری از ایرنا بازدید کرد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ملی بهره‌وری روز چهارشنبه (۲۷ دی ماه) با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، از بخش‌های مختلف این سازمان خبری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «میرسامان پیشوایی» روز چهارشنبه (۲۷ دی ماه) پس از دیدار با «علی نادری» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، از بخش‌های مختلف خبری سازمان بازدید کرد.

رییس سازمان ملی بهره‌وری همچنین با حضور در تحریریه ایرنا در جریان فعالیت خبرنگاران قرار گرفت و به پرسش‌های آنان در زمینه‌های بهره‌وری پاسخ داد.

پیشوایی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، نخبه علمی و جزو یک‌ درصد دانشمندان برتر جهان در حوزه صنایع است.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری از ایرنا بازدید کرد

به گزارش ایرنا، سازمان ملی بهره‌وری در سال ۱۳۹۰ براساس ماده ۷۹ قانون برنامه پنجم توسعه، به عنوان موسسه دولتی وابسته به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و با استفاده از امکانات موجود ایجاد شد.

سازمان ملی بهره‌وری وابسته به سازمان اداری و استخدامی فعالیت می‌کند.

سیاست‌گذاری، تنظیم‌گری، راهبری، پایش، رصد راهبردی و ارزیابی بهره‌وری در سطوح ملی، بخشی و استانی، شبکه‌سازی و توانمندسازی ذینفعان و ترویج، گفتمان‌سازی و الگونمایی در حوزه بهره‌وری، اعتباربخشی جوایز، مشاوران و متخصصان حقیقی و حقوقی بهره‌وری در راستای تضمین شایستگی حرفه‌ای، هدایت‌گری و تسهیل‌گری در راستای استقرار چرخه بهره‌وری در سازمان‌های فعال در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تسهیل چرخه نوآوری و نظریه‌پردازی در حوزه بهره‌وری و هدایت آن به سمت نیازهای کلیدی کشور، فلسفه وجودی سازمان ملی بهره‌وری است.