مدیرعامل ایرنا:نماز جماعت مایه آرامش دلها، انسجام و برکت در کارها است

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز و آیین های فرهنگی - مذهبی در ایرنا، اهتمام به نماز جماعت را مایه آرامش دلها؛ انسجام و برکت در کارها دانست .

به گزارش روابط عمومی ایرنا،«علی نادری» که در روزهای پایانی ماه شعبان و در  آستانه ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزاران سازمان سخن می گفت ؛ ابراز امیدواری کرد اقامه نماز و برگزاری آیین های فرهنگی و مذهبی در سال آینده با قوت بیشتری ادامه یابد.
وی با تقدیر و تشکر از همکاران فعال در امر اقامه نماز سازمان اظهار داشت : بحمدالله ایرنا با برخورداری از نیروهای توانمند در عرصه های مختلف ؛ ظرفیت بالایی در برگزاری آیین های دینی ، مذهبی و فرهنگی دارد.
وی با قرائت آیه ای از قران کریم مبنی بر نقش و جایگاه کسانی که در جهت عمران و آبادانی مساجد گام برمی دارند، گفت که برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجماعت به عنوان یک اقدام جمعی در سازمان ؛ موجب انسجام در امور و مایه برکت در کارها خواهد شد.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نیز با بیان گزارشی از تلاش های انجام شده برای اقامه نماز در سازمان در سالی که گذشت ؛ گفت : برگزاری جلسات انس با قران کریم و قرائت روزانه یک صفحه قران ؛ سخنرانی هفتگی پیرامون مسائل دینی و اعتقادی ؛ نشست های انس با صحیفه سجادیه به عنوان زبور آل محمد (ص) ؛ برگزاری مراسم های مذهبی در سالروز شهادت ائمه معصومین و ولادت امامان معصوم (س) ؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از جمله فعالیت هایی است که توسط ستاد اقامه نماز ایرنا در حال انجام است .
« فاطمه نوری جهانگرد" ابراز امیدواری کرد که سال آینده با برنامه ریزی بهتر  برنامه های فرهنگی مذهبی ایرنابرگزار شود. 
وی همچنین به مراسم مشابهی که سال گذشته برگزار شد اشاره کرد و گفت: این کار در ادامه همان مسیر و تاکید مدیریت عالی سازمان به موضوعات مرتبط با نماز و برنامه های فرهنگی مذهبی انجام شده است.
 «محمد رضا جعفرملک» از فعالان اقامه نماز سازمان نیز در سخنانی ؛ جویا شدن از احوالات همکاران را  برکات اجتماعاتی نظیر نمازجماعت دانست .
در این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا قبادی»، «محمد رستم پور»، «رضا خوش لهجه یزدی»، «کاظم نصیری»، «مهدی طاهری»، «رضا ابوالحسنی»، « محمدرضا علی محمدی»، «سجاد اله وردی»، «محمدرضا جعفرملک»، «غلامرضا رحمانی»، «رمضانعلی غلامی»، « علی شریفی» ،«کامبیز نوردل»، «سیدعلی موسوی»، «سیدعیسی معصومی»، «علیرضا خسروان» و «فرانک عابدنژاد» که در سال جاری نقش موثری دراقامه نماز و برپایی آیین های دینی و مذهبی در سازمان داشتند ؛ قدردانی به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.