خواسته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان از ایرنا برای تحقق شعار سال + فیلم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در جریان بازدید از نمایندگی ایرنا، از رییس و خبرنگاران این خبرگزاری خواست برای تحقق شعار سال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" تعامل سازنده ای با شرکت شهرک های صنعتی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، «محمدرضا باقری» در بازدید از نمایندگی ایرنا در مرکز استان سمنان، استفاده از ظرفیت  رسانه ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی در تحقق شعار امسال را از اولویت های سال جاری این شرکت عنوان کرد.

وی ایرنا را رسانه‌ای تخصصی و دارای عملکرد مطلوب دانست که با تولید محتوا در جهت رفع مسائل، مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات گام برمی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان همچنین از رسانه ها از جمله ایرنا خواست تا برای تحقق شعار سال تعامل بهتر و سازنده ای با شرکت شهرک های صنعتی داشته باشند.

باقری، رشد سرمایه‌گذاری را وابسته به عواملی از جمله زمین زیرساخت، مسایل مالی مربوط به حوزه بانک‌ها و همت و هماهنگی بین دستگاه‌های اقتصادی دانست و یادآور شد: در استان سمنان هماهنگی خوبی بین مسوولان و دستگاه‌های اقتصادی وجود دارد.

وی برگزاری تور یکشنبه‌های صنعتی با حضور استاندار، برگزاری منظم نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیای واحدهای راکد را از مصادیق هماهنگی و انسجام مسوولان استان سمنان در تحقق شعار امسال و حمایت از تولید برشمرد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان نیز گفت: بی‌شک تلاش رسانه‌ای در راستای منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از جمله تحقق شعار سال یکی از سیاست‌های راهبردی این رسانه در سال ۱۴۰۳ است.

«سعید صادقی مقدم» از نگاه مثبت و درک صحیح اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی از سوی مسوولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان قدردانی و  به تعامل دو سویه رسانه‌ای در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.