«مجید جراحی» با کسب مدال طلا در جشنواره بین المللی عکس نارین خوش درخشید

«مجید جراحی» عکاس نمایندگی ایرنا در استان یزد با ارائه پنج اثر به جشنواره بین المللی عکس نارین موفق به دریافت مدال طلای این جشنواره از سوی فدراسیون جهانی عکاسی (FIAP) و اتحادیه عکاسی آمریکا (PSA) شد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، جشنواره بین المللی عکس نارین زیر نظر فدراسیون جهانی عکاسی (fiap) و اتحادیه عکاسی آمریکا (psa) تاکنون در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴، در ۶ بخش آزاد (رنگی)، آزاد (تک رنگ)، زندگی (رنگی)، خلاقانه (رنگی) و فتوژورنالیست گردشگری برگزار شد.

در جشنواره بین المللی عکس ۲۰۲۴ نارین بیش از سه هزار اثر در ۶ بخش از عکاسان کشورهای مختلف جهان مورد پذیرش قرار گرفت که بیشتر آثار رسیده مربوط به کشورهای ایران، امریکا، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، استرالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، انگلستان، دانمارک، اسپانیا، اوکراین، چین و عربستان بود و از سایر کشورها نیز آثاری در این جشنواره حضور داشت.

«مجید جراحی» با کسب مدال طلا در جشنواره بین المللی عکس نارین خوش درخشید

نتایج رسمی جشنواره بین المللی ۲۰۲۴ نارین در فروردین به برگزیدگان این جشنواره اعلام شد در این راستا پنج اثر ارسالی «مجید جراحی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد به این جشنواره مورد پذیرش قرار گرفت که آثار این عکاس ایرنا موفق به کسب مدال طلای فیاپ در بخش آزاد تک رنگ، مدال طلای امریکا در بخش گردشگری و در بخش فتوژورنالیست نیز یک اثر این هنرمند یزدی به عنوان شایسته قدردانی انتخاب شد.

جراحی، عکاس نمایندگی ایرنا یزد متولد سال ۱۳۶۴ حدود دو دهه به فعالیت در رشته عکاسی مشغول است و تا کنون ۲۰ اثر از این عکاس به جشنواره‌های بین المللی راه پیدا کرده و  در چندین جشنواره داخلی نیز رتبه برتر بخش عکس را کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.