۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 85452569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر از ایرنا قشم برای روایت آثار حماسه سازان دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان از ایرنا قشم به دلیل برجسته سازی و روایت آثار شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، در متن تقدیرنامه «عطا ناوکی» از تلاش های ایرنا در جهت انعکاس حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این تقدیرنامه از اهتمام ایرنا به دلیل  دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شوون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین المللی مربوط به حفظ شهرت با معیارهای تقدیر شده است.

همچنین از زحمات «فرهاد شرف پور» مسوول دفتر نمایندگی ایرنا در جزیره قشم در جهت ترویج و تعمیق معارف و ارزش های فرهنگ والای ایثار و شهادت و اولویت بخشی به برنامه های مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تعامل سازنده‌ با بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان مرزی برای رسیدگی به مسایل این عزیزان تجلیل شده است.

شهرستان قشم با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۲ شهید(۲۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید سلامت و یک شهید مدافع امنیت) تقدیم انقلاب کرده است.

این شهرستان همچنین میزبان پیکرهای پاک ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس پنج شهید در یادمان شهدای گمنام شهر قشم، یک شهید گمنام در جزیره لارک، یک شهید گمنام در جزیره هنگام و سه شهید گمنام در شهر بندری درگهان در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس و سرزمین آب و آفتاب است.