دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرنا را رسانه برتر حوزه سلامت سیستان و بلوچستان معرفی کرد

نمایندگی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان به عنوان رسانه برتر در جشنواره سلامت این استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، در همایش تجلیل از تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان  از بین رسانه‌های دیگر به عوان رسانه برتر سیستان و بلوچستان در عرصه سلامت از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی شد.

«حبیب الله غزنوی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  افزود: ایران در زمینه پزشکی، همپای آمریکا و کانادا و شاخص‌های پزشکی ما جلوتر از قدرت اقتصادی چین و روسیه است.

وی به مراجعه بیماران از اروپا، آمریکا و ایالات متحده برای درمان به ایران اشاره کرد و آن را نشان دهنده توسعه کشور در این حوزه دانست.

ضرورت توجه به توریسم درمانی در زاهدان

آیت الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این همایش به ضرورت توجه به توریسم درمانی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این استان از تجهیزات و امکانات و همچنین نیروی انسانی توانمند بهره می‌برد که باید این ظرفیت به خوبی به مردم معرفی شود.

این همایش  با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و برخی از مسولان استانی برگزار شد .

اخبار ایرنا در استان سیستان و بلوچستان را اینجا دنبال کنید.