مدیرعامل خبرگزاری پاکستان انتصاب «حسین جابری انصاری» را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان آسوشیتدپرس پاکستان به عنوان خبرگزاری رسمی این کشور انتصاب «حسین جابری انصاری» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را تبریک و بر ارتقای سطح همکاری‌ها میان ۲ خبرگزاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، «محمد عاصم» در پیام تبریک خود به مدیرعامل جدید ایرنا آورده است:

خبرگزاری‌های رسمی ایران و پاکستان از توافقنامه همکاری به ویژه تبادل اخبار مهم میان یکدیگر برخوردارند که در راستای منافع دو کشور و دو ملت تلقی می‌شود.

وی در بخش دیگری از این پیام تبریک بر لزوم گسترش تعاملات بین خبرگزاری ایرنا و آسوشیتدپرس پاکستان تا کید کرد.

در این پیام آمده است؛ مدیران ارشد هر دو سازمان برای ارتقای سطح همکاری‌ها و قرار گرفتن آن در خطوط مدرن باید تبادل هیات‌ها و بازدید از خبرگزاری های یکدیگر را در دستور کار قرار دهند.

مراسم تکریم علی نادری مدیرعامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی و معارفه حسین جابری انصاری مدیرعامل جدید ایرنا روز یکشنبه - اول مهر ۱۴۰۳- با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران این وزارتخانه در سالن اجتماعات خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد.

حسین جابری انصاری، متولد ۱۳۴۸ است و کار خود را سه دهه پیش در میز فلسطین وزارت امورخارجه آغاز کرد. مشاور معاونت عربی و آفریقایی، مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، معاون عربی و آفریقایی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسوولیت‌های وی در این سال‌ها بوده است.

به تازگی کتاب «اخگر به گریبان» از او روانه بازار شده که ترجمه خاطرات منیر شفیق، اندیشمند و استراتژیست فلسطینی است.

پیش از این علی نادری مدیرعاملی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را بر عهده داشت. وی در دولت شهید رئیسی و در سال ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.