به گزارش روابط عمومی ایرنا، سال گذشته ایرنا میزبان یکصد عنوان برنامه ملی، مذهبی و سازمانی، سهمی فعال در مناسبتهای گوناگون کشور بود.
همچنین با انتشار ۸۵۰ خبر تولیدی و دریافتی در وبسایت رسمی خود، نقش مهمی در انعکاس اخبار و فعالیتهای سازمان مرتبط با ستاد مرکزی و دفاتر استانی منتشر کرد.
پاسخگویی به یک هزار و ۱۸۵ ایمیل دریافتی شامل طرح سوالات، درخواست پیگیری و ارجاع به بخشهای مختلف، از سوی روابط عمومی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف تعامل دوسویه و کارآمد انجام شد.
در حوزه شفافیت و دسترسی عمومی به اطلاعات، روابط عمومی ایرنا از طریق سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات به ۲۴ مورد سوال و شکایت ثبتشده از سوی شهروندان پاسخ داده و تعامل خود با مخاطبان را تقویت کرد.
روابط عمومی ایرنا در سال ۱۴۰۳، با اتکا به اصل شفافیت، تعامل و پاسخگویی، تلاش کرده است تا به عنوان پل ارتباطی مؤثر میان سازمان و افکار عمومی، نقش خود را بهدرستی ایفا کند.
نظر شما