داور بین المللی ناظر بر رقابت های شطرنج کارکنان ایرنا گفت: آنچه امروز من را بیش از هر چیز دیگر تحت تاثیر قرار داد رفاقت و جوانمردی در مسابقات بانوان بود.

«رینا فقیه نوبری» روز چهارشنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی ایرنا در حاشیه رقابت های شطرنج کارکنان ایرنا اظهارداشت: خوشحالم که کارکرد افراد حاضر در ایرنا تنها به بعدکاری و شغلی اهمیت داده نمی شود بلکه علایق ورزشی کارکنان نیز در اولویت های سازمانی قرار دارد.

به گفته وی این اقدام یک سوپاپ اطمینان برای روحیه افراد است تا آنان متوجه شوند تمام جنبه های سلیقه ای افراد در کنار کارهای روزمره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

داوربین المللی با بیان اینکه شرکت های بزرگ کار را به عنوان تفریح برای کارکنان مطرح می کنند یادآورشد: راندمان کار زمانی بالا می رود که کارکنان احساس بی روحی در محیط کار نداشته باشند بلکه آنان از اقدامات سازمان و تفریحات در نظر گرفته برای آنان لذت ببرند.

فقیه نوبری او با بیان اینکه در رقابت های شطرنج کارکنان ایرنا شاهد یک صمیمیت ویژه بودم، اظهارکرد: جو دوستانه ای بر رقابت حاکم بود و من از این کار لذت بردم.
آنان بدون توجه به فضای رقابتی مسابقه دوستانه و جوانمردانه مشکلات را حل می کردند و هیچ گونه شکایتی به داور نشد. این فضا نشان از آن دارد بعد رفاقت بر رقابت در خبرگزاری حاکم است.

در این رقابت ها ۱۰ نفر از همکاران خانم شرکت کردند که به ترتیب خانم ها سمیه لاری، سادات حسینی خواه و الهه دهقان نفرات اول تا سوم شدند.

مسابقات ورزشی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت بیش از ۲۰۰ همکار ورزشکاردر دو بخش زنان و مردان در رشته های دارت، طناب کشی، شطرنج، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی و فوتسال از ۱۳ تا ۲۸ بهمن ماه جاری در حال برگزاری می باشد.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۳۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.