به گزارش روابط عمومی ایرنا، غلامرضا نعمتي قمصري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا درباره علت تاخير در اين پرداخت ها افزود: طبق آسيب شناسي هايي كه سال گذشته روي سامانه هاي موجود در ايرنا انجام شد، مقرر شد معاونت خبري نسبت به جايگزيني سامانه جديد (سايت اصلي ايرنا) توسط شركت نستوه اقدام كند كه اين موضوع در دستور كار قرار گرفت و اجرا شد.
وي ادامه داد: همچنين معاونت توسعه مديريت و پشتيباني نيز پس از چندين ماه تلاش كارشناسان حوزه معاونت فني و همكاري واحد اداري، مالي و بودجه سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي نسبت به جايگزيني سيستم يكپارچه اداري و مالي شركت چارگون در سازمان مركزي ايرنا اقدام كرد كه خوشبختانه اين سامانه نيز براي انجام بهتر امور اجرا شد.
نعمتي قمصري گفت: به دليل همزماني جابجايي اين دو سيستم مهم در دو معاونت خبري و فني و مالي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامی از ابتداي سال جاري، برخي از خروجي هاي اين دو سيستم با هم مرتبط نبود به همين دليل تاخير در پرداخت حقوق تعدادي از نيروهاي اين سازمان كه به عنوان رابطين خبر هستند، به وجود آمد.
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: البته براي مرتبط كردن اين دو سامانه جديد با هم نياز به زمان بوديم ،اگرچه اصلاح اين فرايندها توسط شركت هاي يادشده نيز زمان بر بود.
به گفته وي، پس از رفع اين مشكل، امروز چهارشنبه هزینه خرید محصولات خبری همه رابطين خبر شاغل در ايرنا پرداخت شد.
*رع*
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
تهران - ایرنا - مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: يكپارچه سازي سامانه هاي حوزه هاي معاونت خبر و معاونت توسعه و پشتيباني سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي باعث تاخير در پرداخت هزینه خرید محصولات خبری رابطين خبر ايرنا شد.