مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه فرهنگسازی الگوی مصرف از اولویت های این شرکت است، اظهار کرد: در این راستا استفاده از توان و مشارکت رسانهها در دستور کار قرار گرفته است.
محمدحسین محمدی اظهار داشت: خود رسانه ها نیز باید در این راستا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و با شفاف سازی و انتشار اخبار صحیح پیشگام و یاور این شرکت در ارتقای فرهنگ صحیح مصرف باشند.
محمدی با بیان اینکه شاخص های این بررسی ها همکاری با رسانه ها، انجمن های مردم نهاد، برگزاری جشنواره های مرتبط با آب از جمله آب و رسانه، پویش بانوی آب، مسابقه های نقاشی است، اضافه کرد: جلب اعتماد عمومی و بازسازی آن در بین مردم مهمترین هدف از انجام این شاخص ها در کردستان است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در قبال رسانه ها برای فرهنگ سازی وظایفی دارد، گفت: در این راستا نیز شرکت آب و فاضلاب شهری بدون هیچ مشکلی موانع و چالش های پیش روی آب شرب استان را در رسانه ها مطرح کرده و از بازگویی مشکلات ابایی ندارد.
سالانه ۱۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب آب شرب در کردستان تولید میشود که ۵۶ درصد آن از منابع آبهای سطحی و سدها است.
از جمعیت شهری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کردستان ۱۰۰ درصد آن در ۲۷ شهر استان تحت پوشش شرکت آبفا هستند و این شرکت دارای ۳۵۷ هزار فقره انشعاب آب، ۳۴۰ هزار انشعاب فاضلاب و پنج هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب است.
۳۰۳۴/۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
سنندج - ایرنا - جلب مشارکت مردم و رسانه ها با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع مهمترین لازمه های موفقیت شرکت های خدماترسان از جمله آب و فاضلاب شهری در ارایه خدمات به مشترکان است.