مدیرکل امور اداری و پشتیبانی ایرنا با بیان مطلب فوق ، صدور به موقع احکام کارگزینی افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان را نقطه اوج تلاش های همکاران حوزه پشتیبانی در سال گذشته دانست .

غلامرضا نعمتی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان افزود: اداره کل امور اداری در سال ۹۸ علاوه بر انجام امور جاری سازمان در حوزه‌های تدارکات و پشتیبانی، خدمات رفاهی، نقلیه، توسعه عمران و دبیرخانه، اقدامات مهم دیگر از جمله انجام مراحل استخدامی و بکارگیری نیروهای جدید (۳۳ نفر) و تبدیل وضعیت استخدامی ۴۳ نفر از کارکنان قرارداد کارمعین به پیمانی و ۸۰ نفر از کارکنان پیمانی دارای شرایط لازم به رسمی- آزمایشی را در کارنامه خود دارد.
وی گفت: تهیه و تنظیم شناسنامه و فهرست املاک و ساختمانهای سازمان در داخل و خارج از کشور، پیگیری راه اندازی سامانه روزنامه الکترونیک و حذف خرید نسخه فیزیکی نشریات، راه اندازی سیستم نمابر الکترونیک و سیستم ایمیل در اتوماسیون اداری به منظور حذف نسخه چاپی و کاهش مصرف ۵۰ درصدی کاغذ با استفاده از روش‌های جایگزین، پیگیری و راه اندازی ارتباط ECE در سیستم فراگستر جهت بهینه شدن ارتباط مستقیم مکاتبات پیام دولت و همکاری با معاونت فنی سازمان در خصوص تجمیع کنتورهای برق سازمان از دیگر اقدامات مهم اداره کل امور اداری و پشتیبانی در یکسال گذشته است .
نعمتی تاکید کرد: اداره کل امور اداری همواره در فعالیت‌های خود به امور رفاهی همکاران توجه ویژه داشته که در این خصوص می‌توان از پیگیری و انعقاد تفاهم نامه با بانک مهر اقتصاد در زمینه تخصیص وام طرح ثمین ۲ برای کارکنان سازمان، پوشش بیمه تکمیلی همکاران و خانواده‌ای آنان (حدود ۱۸۰۰ نفر)، هماهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آقایان و بانوان، توزیع گوشت و خشکبار عیدنوروز بین همکاران نام برد.
به گفته مدیرکل امور اداری سازمان، دریافت گواهینامه استاندارد ۱۶۰۰۰ برای موتورخانه‌های ساختمان مرکزی و ساختمان‌های تابعه، بازسازی ساختمان افتخار و بهسازی سالن کنفرانس طبقه چهارم ساختمان مرکزی، همکاری با حوزه‌های خبر و فنی در زمینه تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های چند رسانه‌ای ایرنا و ساماندهی مرکز داده جدید ایرنا را می‌توان از دیگر فعالیت‌های مهم اداره کل امور اداری و پشتیبانی ایرنا در سال ۹۸ عنوان کرد.
نعمتی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان پس از شیوع ویروس کرونا افزود: اقدامات پیشگیرانه مهمی از سوی امور اداری برای صیانت از بهداشت و سلامت کارکنان از جمله خرید و توزیع ماسک و دستکش بین نیروهای خدماتی، ساماندهی امور بهداشتی آبدارخانه‌ها، تهیه و توزیع روزانه محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا بین کارکنان و خرید دستگاه تب سنج برای غربالگری پرسنل در مبادی ورودی سازمان انجام شده است.

رع ۱۶۹۳