قزوین-ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: امیدآفرینی به جامعه از طریق انعکاس خدمات و دستاوردها امروز از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن شمس الدینی مقدمی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم تا به مردم امید ببخشیم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هرکس خواسته یا ناخواسته خلاف این مسیر حرکت کند در زمین دشمن بازی کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین با اشاره به رسالت‌های این دستگاه در حوزه درمان جامعه هدف و افراد تحت پوشش، افزود: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بیمه شدگان تأمین اجتماعی بتوانند در کم‌ترین زمان بهترین خدمت درمانی را دریافت کنند که این مهم رضایت مندی مردم را از حاکمیت به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها برای پیگیری و حل مشکلات جامعه، تاکید کرد: تلاش ما باید کمک به یکدیگر برای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد.

شمس الدینی مقدمی گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌کوشیم تا خدمات بهتری را به بیمه شدگان تأمین اجتماعی ارائه داده و آنها را با خدمات متنوع خود بهتر و بیشتر آشنا کنیم.

روز ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ در حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را روز خبرنگار نام گذاری کرد.