۹ تن از فعالان و نمازگزاران اقامه نماز سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی که نقش سازنده و موثری در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی، در این مراسم از زحمات و تلاش رضا خوش لهجه، محمدرضا علی محمدی، رضا ابوالحسنی، کاظم نصیری، محمدرضا جعفرملک، غلامرضا رحمانی، رمضانعلی غلامی، سید محمدرضا مدرسی و سید عیسی معصومی که در زمینه های مداحی، مولودی، دعا، تلاوت قرآن مجید، اذان و آماده سازی و هماهنگی مقدمات برگزاری فریضه نماز جماعت و همچنین برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، مشارکت و همکاری داشتند، با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش، این مراسم با حضور علی نادری مدیرعامل، حجت‌الاسلام علیرضا قبادی امام جماعت سازمان و علی شریفی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و نمازگزاران برگزار شد.

نادری در این مراسم در سخنان کوتاهی، از فعالیت این همکاران تشکر و قدردانی کرد.

علی شریفی مشاور مدیرعامل، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی نیز ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، با اشاره به ده ها فعالیت فرهنگی اعم از برگزاری اعیاد و مناسبت های فرهنگی و مذهبی بویژه در دهه فاطمیه و عاشورا که با مشارکت همکاران فعال در این حوزه برگزار شد، گفت: وظیفه خود می دانیم تا از زحمات و تلاش های خالصانه همکارانی که در این حوزه ها فعالیت داشتند، تشکر کنیم.