تهران- ایرنا- شهردار منطقه ۶ تهران به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، تورج فرهادی روز یکشنبه با حضور در ایرنا ضمن دیدار با محمدرضا نوروزپور مدیرعامل سازمان از زحمات خبرنگاران این خبرگزاری در حوزه شهری تقدیر کرد.

شهردار منطقه ۶ تهران در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزو ارکان اصلی جامعه هستند و در بهبود روابط اجتماعی و انسان ها نقش بسزایی دارند.

تورج فرهادی افزود: منطقه بدلیل داشتن ظرفیت های مختلف قلب فرهنگی تهران و کشور است و بسیاری از مراکز آموزشی، اداری و تجاری تهران در این منطقه واقع شده است.

وی ادامه داد: منطقه ۶ تاریخ فرهنگی کشور و منطقه ۱۲ بدلیل داشتن فضاهای تاریخی تاریخ معاصر تهران و کشور را شکل می دهند به همین دلیل نماد فرهنگی منطقه ۶ در حال طراحی است.

شهردار منطقه ۶ خاطرنشان کرد: این نماد بزودی طراحی و چاپ خواهد شد و در سربرگ های اداری و بنرهای تبلیغاتی معابر این منطقه نصب خواهد شد.

وی درباره راه اندازی کاروان های شادی به مناسبت ایام عید غدیر نیز گفت: بدلیل پیک پنجم کرونا این کاروان ها بصورت محدود در سطح معابر این منطقه راه اندازی شد.

شهردار منطقه ۶ همچنین از خانم معصومه آقاامینی خبرنگار شهری استان تهران نیز تقدیر کرد.

این منطقه از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.

جهاد، جمالزاده، سنایی، وصال، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، کریم خان، ساعی و نظامی گنجوی از مهمترین محلات این منطقه است.