شیراز- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به واسطه قدمت، تجربه و توانمندی نیروهای خود این توان را دارد که با هجمه رسانه‌ای دشمن مقابله کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدعلی افکاری چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و دیدار با سجاد خسروانیان رییس و خبرنگاران این خبرگزاری افزود: ایرنا در مقابل این هجمه ها در داخل نیز باید بیدارباش دهد.

وی ادامه داد: زمانی دشمن از طریق جنگ نظامی به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بود که در مقابل سلاح ایمان و اعتقاد ملت ایران در این راه شکست خورد و امروز با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات رسانه ای به دنبال این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: در چنین شرایطی، خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام باید نقش آگاهی بخشی نسبت به این توطئه ها و نقشه های دشمنان را با جدیت هرچه بیشتر ایفا کند.

در کنار مشکلات و کمبودها، دستاوردها هم بیان شود

افکاری ضمن تاکید بر لزوم بیان دستاوردها و خدمات انجام شده در کنار مشکلات و کمبودها، اظهارکرد: منصفانه این است که در کنار بیان مشکلات، نارسایی ها و کمبودهای موجود، دستاوردها و اقدامات و خدماتی که انجام و ارایه می شود نیز از طریق رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: اگر در جایی احساس می کنید که بیان مطلب و تذکری می تواند به اصلاح یک خطا و یک روند منجر شود حتماً این تذکر داده شود تا به یک تصمیم گیری مناسب و صحیح منتهی شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در ایرنا، گزارشی از رویکردهای جدید این خبرگزاری در استان را ارایه کرد.

سجاد خسروانیان، فعال سازی بخش چندرسانه‌ای را یکی از اهداف و برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا هم صدای مردم و هم صدای مسوولان باشیم و با ایفای نقش موثر به توسعه استان در بخش‌های مختلف کمک کنیم.