تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهور در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش های مختلف این سازمان خبری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محمد مخبر در این بازدید که محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و معاونان این سازمان خبری نیز وی را همراهی می کردند، با حضور در تحریریه ایرنا، به عوامل خبری این رسانه خداقوت گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در بازدید از بخش های مختلف خبری ایرنا، گفت و گوی صمیمانه‌ای با خبرنگاران داشت و فرا رسیدن روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین آژانس خبری در ایران محسوب می شود که در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شده و از نظر وسعت پوشش خبری و فعالیت دفاتر خبری در داخل و خارج از کشور بزرگترین بنگاه خبری ایران است.