خبرگزاری جمهوری اسلامی مورد اعتماد مردم است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در این استان با انتشار اخبار دقیق، مورد اعتماد مردم است.

به گزارش ایرنا احمدحسین فتایی روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان اظهار کرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت همواره در تمامی رویدادها با حضور نیروهای باتجربه خود بهترین عملکرد را در خصوص انتشار اخبار دارد و تخصص کافی در این خبرگزاری باعث شده است که منبع موثقی برای دیگر رسانه ها باشد.

وی افزود: سال گذشته انتخابات رییس جمهوری و سفر هیات دولت به لرستان را پشت سر گذاشتیم که خبرگزاری جمهوری اسلامی به دور از حاشیه موفق به انتشار اخبار دقیق در استان شد.

وی گفت: همچنین ایرنا دوران شیوع کرونا در خصوص آگاهی بخشی مردم و ترغیب اقشار مختلف برای واکسیناسیون، با تهیه اخبار و گزارش های خود موفق عمل کرد.

فتایی بیان کرد: عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان باوجود کمبود منابع انسانی و امکانات، قابل تقدیر می باشد چراکه با انتشار اخبار تخصصی، دقیق و در چارچوب ضوابط، اعتماد مردم را جلب کرده است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان نیز اظهار داشت: ایرنا همواره برای انعکاس اخبار و خدمات نظام در حوزه های مختلف پیش قدم بوده است و برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در شرایطی که دشمنان از هر کوششی برای ناامیدکردن مردم دریغ نمی کنند تلاش مضاعف خواهد کرد.

محمد علیدوستی افزود: باید اقدامات انجام شده دستگاه‌های اجرایی برای امید بخشی در جامعه، به خوبی توسط رسانه ها منتشر شود که در این راستا رسانه‌های استان همواره در کنار مدیران برای توسعه و پیشرفت لرستان تلاش کرده اند.