ایرنا نقش برجسته ای در جریان سازی خبری دارد

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: ایرنا با سابقه دیرینه رسانه معتبر نظام بوده و نقش برجسته ای در جریان سازی اخبار در سطح کشور و بین الملل دارد.

سیدعلی قاسم زاده روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: امروز رسانه‌های کشور در جهادی قرار دارند که ایفاگر نقش و جایگاه نظام در سطح بین الملل هستند و ما نیز به عنوان یک نهاد علمی و دانشگاهی در کنار شما قرار داریم تا با رصد، آسیب شناسی و تولید محتوا کمک حال رسانه باشیم.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، افزود: این روز فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت فرهیختگان و تلاشگران این عرصه است که در راستای فرمان مقام معظم رهبری در جهاد تبیین با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و همچنین رسم امانتداری، مسؤولیت پذیری و دلسوزی در جهادگری خبری جهت حفظ منافع ملی و اعتلای آرمان‌های ارزشمند انقلاب تلاش می‌کنند.

قاسم زاده با بیان اینکه ارتباط و تعامل اهالی رسانه با خانواده بزرگ آموزش عالی و با نیازسنجی از جامعه و انتقال مطالبات مردم به جامعه علمی کشور می‌تواند پیوند مستحکمی بین ما و جامعه برقرار کند، تصریح کرد: بدون شک بخش قابل توجهی از دستاوردهای نظام در عرصه علمی مرهون ایثارگری‌های علمی و مجاهدت دانشمندان دانشگاهی است.

به گفته وی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تراز انقلاب اسلامی و در عرصه ملی و بین المللی، به عنوان یکی از افتخارات استان قزوین در عرصه‌های مختلف علمی، به خصوص بهره مندی از نام معمار کبیر انقلاب ایفای نقش می‌کند.

این مسؤول دانشگاهی خاطرنشان کرد: دانشجویان خارجی این دانشگاه هنگام ورود، با گنجینه‌ای از فرهنگ و هنر ایرانی در قزوین که به عنوانی یکی از استان‌های تاریخی کشور نیز محسوب می‌شود، روبرو می‌شوند که به همین جهت ارتقا سطح این دانشگاه که در گذشته نیز مورد غلفت واقع شده، یکی از برنامه‌های اصلی ما در دوره جدید مدیریتی این مرکز علمی است.