رسالت اهالی رسانه در انعکاس واقعیات سنگین است

اردبیل - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه استان اردبیل گفت: رسالت اهالی رسانه در انعکاس واقعیات جامعه به آحاد جامعه بسیار سنگین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ جاوید امیرانلوی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان اردبیل و حجت الاسلام محمود علمی رئیس عقیدتی و سیاسی این یگان روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری ایرنا حضور یافته و با خبرنگاران ایرنا دیدار کردند.

حجت الاسلام محمود علمی در این دیدار اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی با تحریف واقعیت‌ها و شایعه پراکنی و انتشار اخبار نادرست با روح و روان مردم بازی کرده و به دنبال ایجاد التهاب و تنش در جامعه هستند.

وی با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: حرفه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در دنیاست و زحمتکشان این حوزه بدون منت جهت تنویر افکار عمومی شبانه روز تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام علمی با اشاره به رسالت سنگین اهالی رسانه، بیان کرد: امروز فعالان حوزه خبر ۲ مسئولیت سنگین خنثی کردن اخبار دروغ و کذب و انتشار و اطلاع رسانی خبر صحیح و درست را برعهده دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه استان اردبیل اضافه کرد: فعالان حوزه رسانه برای رساندن حقیقت و واقعیت به آحاد مردم و آگاهی مردم از واقعیات سختی‌های زیادی متحمل می‌شوند و جان خود را خطر می‌اندازند.

حجت الاسلام علمی ادامه داد: شهید آوینی و شهید صارمی از جمله خبرنگارانی هستند که در راه روشنگری مردم و دفاع از حق و حقیقت به شهادت رسیدند.

وی با تقدیر از خبرنگاران ایرنا، گفت: خبرنگاران ایرنا با پوشش و انتشار اخبار استان به صورت حرفه‌ای و با سرعت و دقت و صحت در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی" مسئول اسبق دفتر ایرنا در کشور افغانستان ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ به همراه دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران، در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شجاعت و ایثارگری این شهید وارسته موجب شد که روز شهادتش با تصویب شورای فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور "روز خبرنگار" نامگذاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.