اهتمام ویژه سازمان برای بهبود وضعیت کارکنان ایرنا

ارومیه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف بررسی وضعیت ساختمانی و اجرایی این مرکز در جمع رئیس و خبرنگاران مرکز ارومیه و دفتر مهاباد حضور یافت و در مورد مسائل اجرایی و اداری این مجموعه گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، احد شخص سلیم روز سه شنبه در بازدید از ساختمان‌های جدید و قدیم این مرکز، وضعیت این اماکن را مورد بررسی قرار داد.

دریافت نظرات و مسائل و مشکلات خبرنگاران در حوزه اداری و مالی، بررسی وضعیت مرکز ارومیه و دفتر مهاباد، دریافت برخی پیشنهادها برای بهتر شدن ارائه خدمات به همکاران و رابطین خبری از جمله مباحث مطرح شده در دیدار معاون سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با همکاران مرکز ارومیه بود.

تلاش برای بهبود وضعیت کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه‌های معیشتی و رفاهی، اهتمام ویژه در راستای ساماندهی رابطین خبری و توجه ویژه به رفع مشکلات همکاران در حوزه‌های اداری و مالی از جمله مواردی بود که معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این نشست به آنها اشاره کرد.

شخص سلیم با تاکید بر اینکه ساختمان فعلی این مرکز شرایط مطلوبی برای حضور همکاران ندارد و ساختمان جدید مرکز نیز محل مناسبی برای استقرار بخش اداری و خبری نیست افزود: مقرر شد محل جدید مناسبی برای این منظور انتخاب و خریداری شود تا همه شرایط لازم برای استقرار مرکز از نظر فضای فیزیکی، امکانات و … فراهم شود.

اهتمام ویژه سازمان برای بهبود وضعیت کارکنان ایرنا

وی در خصوص مسائل و مشکلات همکاران در حوزه مالی و اداری با بیان اینکه مدت کمی است در این مسؤولیت قرار گرفته است، قول داد بررسی‌های لازم را در خصوص رفع مشکلات همکاران انجام دهد تا شرایط بهتری ایجاد گردد.

شخص سلیم تاکید کرد: با مساعدت مدیرعامل و معاون خبر سازمان بر برنامه‌های خوبی برای ساماندهی نیروهای رابط و توجه به معیشت همکاران مورد نظر است که انشاالله اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها