جابری انصاری: کیش می‌تواند یک برند بین المللی باشد/ نباید از رقابت جهانی عقب ماند+ فیلم

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مهم جزیره کیش برای نقش آفرینی در ارتقاء تراز تجاری،‌ گفت:‌ کیش می‌تواند یک برند جهانی مهم برای ایران باشد.

به گزارش ایرنا، «حسین جابری انصاری» در جریان سفر و دیدار و گفت و گو با «محمد کبیری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: در یک بازه زمانی، توسعه این منطقه مورد غفلت واقع شده است که امیدواریم در دوره مدیریتی جدید و طی دولت چهاردهم شاهد تحول در این منطقه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه نباید موج گونه باشد،‌ افزود: متاسفانه توسعه در کشور به گونه‌ای بوده که در یک بازه زمانی شاهد رشد و در یک بازه زمانی دیگر شاهد رکود محسوس در حوزه‌های مختلف بودیم که منجر به آسیب رسیدن به اقتصاد کشور شده است.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: توسعه عملیات مداوم، برنامه و افق روشن می‌طلبد که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید از مدار توسعه جهانی عقب ماند،‌ خاطر نشان کرد: حرکت لاکپشتی در توسعه و از دست دادن زمان در این رقابت جهانی یک شکست محسوب می‌شود؛ معتقدیم که باید با اراده جدی،‌ یک برنامه کامل،‌ به هم پیوسته و منظم در این مسیر تعریف و طبق آن عمل کرد.

«جابری انصاری» با تاکید بر اینکه جزایر جنوبی کشور باید همزمان در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند، بیان کرد: برند جزیره کیش باید به صورت تصاعدی رشد و در توسعه کشور نقش آفرینی کند.

به گزارش ایرنا،‌ حسین جابری انصاری در سفر چهار روزه خود به استان هرمزگان علاوه بر افتتاح دفتر ایرنا بوموسی و بهره‌برداری از ساختمان بازسازی شده خبرگزاری جمهوری اسلامی در هرمزگان، از ظرفیت‌های مختلف این استان به‌ویژه فرصت‌های مرتبط با اقتصاد دریامحور مدنظر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور، بازدید کرد.

در سفر یک روزه به کیش نیز جابری انصاری ضمن بازدید از ظرفیت‌های گردشگری دریا محور جزیره ، طی نشستی با مدیران سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و پیرو مباحث روز منطقه به تبادل نظر پرداخت.

اخبار کیش را اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.