رییس اداره رفاه ایرنا: برای تقویت سلامت و نشاط همکاران برنامه ریزی کرده ایم

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از برنامه ریزی برای افزایش نشاط و تندرستی همکاران از طریق اجرای برنامه های ورزشی خبر داد.

حسین فتح اللهی روز دوشنبه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی ایرنا افزود: در همین راستا، حمایت و توجه جدی مدیرعامل محترم و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمینه ساز برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شده است و این روند در ماههای آینده و به مناسبتهای مختلف همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در مسابقات ورزشی دهه فجر که در تهران در حال برگزاری است، بیش از ۲۰۰ همکار ورزشکار در دو بخش زنان و مردان در رشته های دارت، طناب کشی، شطرنج، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی و فوتسال از ۱۳ تا ۲۸ بهمن ماه جاری با یکدیگر رقابت می کنند.

رییس اداره رفاه از مساعدت "غلامرضا نعمتی" مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و "سیدجواد جعفری زوج" مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری برای برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.

فتح اللهی گفت: نشاط، مشارکت و همدلی کارکنان در محیط کاری موجب افزایش انگیزه و پویایی سازمان است و برای تحقق این امر، باید به توسعه ورزش کارمندی بطور جدی توجه کرد.

وی گفت: برقراری رابطه صمیمانه با یکدیگر در یک مجموعه کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر در یک جامعه و یا محیط کاری، تنش و استرس وجود داشته و آرامش حاکم نباشد، با نقصان و مشکلات مواجه خواهد بود.

فتح اللهی با بیان اینکه حمایت و توجه مدیران ارشد سازمان از ورزش کارمندی، همدلی و نشاط همکاران و ارتقای سطح کیفی محصولات و فرآورده های خبری را در پی دارد، ابراز عقیده کرد: توجه به ورزش کارمندی حلقه مفقوده بسیاری از سازمان های دولتی است.

وی داشتن نشاط و شادابی در محیط کار را موجب افزایش انگیزه برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: همه ما در محیط کاری باید پاسخگویی به مخاطبان و خدمت به ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار داده و مشکلات آنان را مشکل خود بدانیم و در رفع آنها مساعدت و تلاش کنیم.

* روابط عمومی، حامی ترویج فرهنگ ورزش کارکنان

رییس اداره رفاه ایرنا با بیان اینکه حمایت و توجه جدی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی در انعکاس فعالیت های درون سازمانی از طریق سایت روابط عمومی بیش از هر چیزی ما را در افزایش انگیزه و داغ تر شدن تنور رقابت های ورزشی کارکنان یاری می کند، اظهارداشت: انعکاس تلاش و درخشش تمامی ورزشکاران سازمان در سایت روابط عمومی زمینه بروز استعدادها را بیش از گذشته فراهم کرده و امیدواریم نفرات اصلی تیم ها برای حضور در رقابت های برون سازمانی شناسایی و سازماندهی شوند.

وی ضمن تشکر از همه بخش های سازمان در حمایت از برگزاری این دوره از مسابقات خواستار توجه واحد چند رسانه ای به ویژه عکاسی از ثبت خاطرات ورزشی همکاران شد.

* راهیابی تیم فوتسال ایرنا بین ۲۸ دستگاه به مسابقات کشوری

فتح اللهی با بیان اینکه در سالهای نه چندان دور تیم های ورزشی کارکنان ایرنا در بین تمام دستگاه های اجرایی و رسانه های ورزشی کشور دارای جایگاه ویژه ای بودند، افزود: پس از وقفه ای چند ساله و با حمایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیرکل امور اداری توانستیم در اندک زمان محدودی دوباره تیم فوتسال را احیا و در بین ۲۸ سازمان ها و دستگاه های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام چهارمی دست یابیم.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی ایرنا ابراز امیدواری کرد با ادامه حمایت های معنوی و مادی مدیران سازمان،  تیم فوتسال ایرنا در رقابت های قهرمانی کشور که اردیبهشت آینده به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر چابکسر برگزار می شود، به عناوین قهرمانی دست یابد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.