دستورالعمل کارت ویزیت کارکنان ایرنا صادر شد

دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت ویزیت در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در این زمینه با تایید نهایی آن از سوی دکتر سیدضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان صادر شد تا از این پس وارد اقدامات اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی ایرنا، در این دستورالعمل، کارت ویزیت به عنوان «ساده ترین ابزار ارتباطی و آغازکننده یک تعامل دو سویه» معرفی و تصریح شده است که این اقدام به منظور «شناساندن کارکنان، برقراری ارتباط و معرفی واحد سازمانی در مراجعه به سازمانها، نهادها، وزارتخانه ها هنگام شرکت در جلسات اداری، همایشها و کنفرانس های داخل و خارج از کشور در راستای انجام مسئولیتهای سازمانی» صورت می گیرد.

مطابق این دستورالعمل، تمامی مسئولان سازمان اعم از مدیرعامل، معاونان وی، مشاوران مدیرعامل، مدیران کل و معاونان آنها، سردبیران و دبیران گروههای خبری، روسای ادارات و گروهها، روسای دفاتر داخل و خارج از کشور و واحدهای سازمانی می توانند از کارت ویزیت برخوردار باشند.

خبرنگاران، کارشناسان و عکاسان ایرنا نیز با تشخیص مدیران کل حوزه خبر می توانند کارت ویزیت سازمانی داشته باشند.

صدور کارت یادشده در قالب یک روند اداری و پس از تایید بالاترین مقامهای سازمان در هر معاونت و با همکاری ادارات کل «حوزه ریاست و روابط عمومی» و  «امور اداری و پشتیبانی» انجام خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، کارت ویزیت یادشده با قالبهای یکسان و اطلاعات مشخص فردی و سازمانی از جمله درج لوگوی سازمان، نشانی پستی و سایت آن به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ می شود و دارندگان آن پس از پایان مسئولیت خویش موظفند کارتهای باقیمانده را تحویل دهند.

*رع*۱۵۵۱

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.