ایرنا، اخبار را بدون جانب گرایی منعکس می کند

بجنورد- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام، نقش موثری در انعکاس واقعی و بدون جانب گرایی اخبار دارد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری روز یکشنبه در بازدید از مرکز ایرنا در خراسان شمالی اظهار داشت: این خبرگزاری همیشه در انعکاس اخبار موفق عمل کرده و سعی کرده اخبار را به صورت واقعی منتشر کند.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب شورای هماهنگی با رسانه ها، به ویژه ایرنا، افزود: عملکرد ایرنای استان در مناسبتهای مختلف، به خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چشمگیر و قابل ستایش بود.

حجت الاسلام سالاری گفت: رسانه ها بازوی توانمند و عضو موثر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و اگر همراهی آنها در برنامه ریزی و تبلیغ برنامه ها نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

وی اظهار داشت: به صحنه کشاندن مردم در برنامه های ملی که شورا اجرا می کند، بدون کمک رسانه ها برای فضاسازی عمومی و اطلاع رسانی امکانپذیر نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مستقل بودن فعالیت این شورا اظهار داشت: این نهاد مغز متفکر و برنامه ریز در برپایی برنامه های ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام سالاری در این دیدار با اعطای لوح تقدیر، از خدمات مدیر و خبرنگاران ایرنای خراسان شمالی در همراهی با این شورا قدردانی کرد.

*رع*ط/۵۱۳۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.