ایرنا امانتدار صادقی در عرصه خبر و اطلاع رسانی است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خبرگزاری ایرنا در حوزه خبر و اطلاع رسانی امانتدار است و خبرنگاران این مجموعه رسالت خود را به شایستگی انجام می‌دهند.

" بهروز اکرمی" عصر سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار افزود: مسئولان خدمتگزار مردم و خانواده معظم شهدا هستند و تا زمانی که سکاندار منصب خود هستند نباید در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ کنند.
وی ضمن آروزی موفقیت و بهروزی برای دولت سیزدهم نیز گفت: هر ایرانی با غیرت مکلف است در تحقق اهداف دولت جدید تعامل و همکاری مناسب داشته باشد چرا که موفقیت دولت، موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی تاکید کرد: بنده از ارتباط با خبرنگاران هیچگونه نگرانی ندارم و تمایل دارم تا زمانی که در استان حضور دارم پر انرژی تر از گذشته با اصحاب قلم و همچنین مردم ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشم.
وی ادامه داد: خبرنگاران باید فعالیت گروهی را آموزش ببینند و وزارت ارشاد نیز باید ساختاری مطمئن، دقیق و شفاف برای گروه‌های صنفی روزنامه نگاران و خبرنگاران از جمله خانه مطبوعات تعریف کند.
وی تصریح کرد: عدم پاسخگویی مدیران نقطه ضعف بزرگی است چرا که اگر هر مدیری عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته باشد، برایش اهمیت ندارد که در کدام دولت فعالیت دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی یادآور شد: به تمام مدیران استانی ابلاغ شده است تا زمانی که در دولت جدید، جابجایی مدیران شکل می‌گیرد، نباید کار مردم بر زمین بماند و مدیری که خداترس باشد در نحوه عملکردش نباید در آغاز و پایان دولت‌ها کوتاهی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.