۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱:۲۴
کد خبر: 84437211
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا از رسانه‌های پیگیر و تاثیرگذار در کردستان است

سنندج - ایرنا - نمانیده ولی فقیه در کردستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) از رسانه‌های پیگیر و تاثیرگذار در استان است که سعی دارد در کمترین زمان و با بهترین شیوه رویدادها و مشکلات موجود را منعکس کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج، اظهار داشت: خبرنگاران کردستان از جمله خبرنگاران دلسوزی و زحمتکشی هستند که هر چند حمایت مطلوبی از آنها انجام نمی‌گیرد اما با تمام توان در راه اطلاع رسانی تلاش می‌کنند.

وی افزود: رسالت مهم یک خبرگزاری غیر از دلسوزی و امانتداری، صداقت و بیان درست مطلب است تا این واقع بینی منجر به کارسازی و توسعه خدمات به مردم شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شعارزدگی آفتی برای جلسات است، افزود: تمامی نشست‌هایی که به منظور خدمت به مردم برگزار می‌شود باید به سمت عملگرایی سوق یافته و منجر به امیدآفرینی در جامعه شود، چرا که جامعه امروز بشدت به امیدآفرینی نیاز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: جلسات باید از صرف دیداری بودن خارج شده و جنبه عملی داشته باشد و در آن گزارش عملکرد و کارهای انجام گرفته بیان شود و این مساله در دیدارهای اخیر از جمله با شورای اسلامی و شهرداری سنندج، توصیه شد.

نمانیده ولی فقیه در کردستان در ادامه دیدار خود از ایرنا مرکز سنندج از سایر بخش‌های این خبرگزاری از جمله اتاق خبر و اتاق کنفرانس بازدید و با خبرنگاران در زمینه مشکلات و مسائل روز جامعه بحث و تبادل نظر کرد.

ایرنا از رسانه‌های پیگیر و تاثیرگذار در کردستان است

۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توسط طالبان در شهر مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.