فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ایرنا تقدیر کرد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در کرمانشاه، از تلاش‌های خبرنگاران ایرنا و تعامل خوب آنها با ناجا تقدیر کرد و روز خبرنگار را نیز گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه به همراه سرهنگ «محمدرضا آمویی» معاون اجتماعی و سرهنگ «فرزاد پورنظری» رئیس اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان در دفتر ایرنا حاضر شدند و روز خبرنگار را به خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفتند.

سردار جاویدان با گرامیداشت ماه عزای اباعبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا، روز خبرنگار را تبریک گفت و عنوان کرد: از تعامل خوب خبرگزاری جمهوری اسلامی با نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ایرنا تقدیر کرد

او با بیان اینکه رسانه‌های امین و صادق نقش بسیار ارزنده‌ای در افزایش احساس امنیت و اعتماد مردم به ناجا دارند، گفت: از تمام این رسانه‌ها که برای اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی و حل مشکلات مردم و ارتقای امنیت استان تلاش می‌کنند، سپاسگزارم.

سردار جاویدان تاکید کرد: بی شک فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم می‌تواند زمینه را برای کاهش جرایم در جامعه فراهم کند.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: اطلاع رسانی صحیح، به موقع و حرفه‌ای، جلو شیوع اطلاعات نادرست و توطئه افراد مغرض را می‌گیرد و دیگر فضایی برای شانتاژ خبری و انتشار اخبار کذب نمی‌ماند.

او همچنین گفت: با وجود کم کارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که تأثیر مستقیمی بر تأمین امنیت استان دارد، نیروی انتظامی تمام توان خود را برای ارتقای امنیت و احساس آن در استان بکار می‌گیرد و کم کاری دیگران را بهانه نخواهد کرد زیرا خود را مکلف می‌داند تا بار بیشتری به دوش بکشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ایرنا تقدیر کرد

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه نیز با تقدیر از ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با رسانه‌های استان اظهار کرد: ناجا ارتباط بسیار نزدیکی با خبرگزاری ایرنا دارد و بخش مهمی از تولیدات این خبرگزاری مربوط به حوزه انتظامی و راهنمایی است.

«فرزاد نویدی» با اشاره به وجود مشکلات معیشتی، شیوع کرونا و آسیب‌های اجتماعی متعدد در استان افزود: با وجود این مشکلات تعامل مناسب پلیس با مردم ستودنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.