۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84437217
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

رسانه‌ها در کاهش مشکلات مدیریت برق نقش مهمی ایفا کردند

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در شرایط سخت کمبود تولید انرژی و مشکلات مربوط به مدیریت مصرف برق، رسانه‌های استان بسیار کمک کننده بودند.

به گزارش ایرنا، کوهسار رسولی‌تبار روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار و با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: همکاری و اطلاع رسانی رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری ایرنا موجب کاهش مشکلات شرکت توزیع برق و کمکی برای مدیریت انرژی بوده است.

وی خبرگزاری ایرنا را رسانه‌ای همواره فعال و پیشقدم در بحث اطلاع رسانی و کمک به شرکت‌های خدمات رسان توصیف و اضافه کرد: از ابتدای شروع مشکلات مربوط به حوزه برق در سال جاری، رسانه‌ها بازویی توانمند و قوی برای شرکت توزیع برق بوده‌اند که قابل تقدیر است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: اصحاب رسانه و خبرنگاران در مدت اخیر، بخشی از مشکلات و نگرانی‌های مردم و شرکت برق را به لحاظ کاهش تولید برق و خاموشی‌ها کاهش دادند.

رسولی‌تبار از رسانه‌ها خواست پیگیر مشکلات و خواسته‌های مردم باشند و گفت: در صورتیکه رسانه‌ها احساس مسؤولیت کرده و مشکلات مردم را صادقانه به دستگاه‌ها منعکس کنند، کمکی برای مدیران در ادارات و سازمانها است.
وی خدمات شرکت برق را شبانه‌روزی و حساس اعلام کرد و افزود: مجموعه شرکت برق تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد به بهترین نحو به مردم خدمات بدهد.

در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷، «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با نثار خون خویش در راه رسالت مقدس آگاهی بخشی، جانش را فدای زدودن غبار بی خبری از چهره حقایق کرد و در مزار شریف (حین انجام مأموریت خبری در افغانستان) به شهادت رسید.

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.