۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰:۲۹
کد خبر: 84433522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 وفاق و همدلی ایرنا با پلیس قابل تقدیر است

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ایرنای استان مرکزی وفاق و همدلی مناسبی با دستگاه پلیس دارد که این مهم در ایجاد امنیت و آگاه سازی مردم نقش بسزایی دارد.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» روز سه شنبه به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار طی بازدیدی از ایرنا در اراک فزود: در این برهه زمانی هر میزان مردم نسبت به وقایع جامعه آگاه شوند و در جریان امور قرار گیرند، بهتر می‌توانند قضاوت و احساس امنیت کنند که مجموعه ایرنای استان مرکزی زحمات دستگاه پلیس را با صحت و دقت بین مردم منعکس می‌کند.

وی تاکید کرد: بر این باور هستیم که چنانچه پلیس عملکرد خود را بیان کند آنگونه که باید، تأثیرگذاری لازم را ندارد اما زمانی که از زبان رسانه که معمولاً بی طرفانه و با نگاه مطالبه گرانه و منتقدانه منعکس می‌شود، پذیرش آن برای جامعه قابل قبول تر است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: اصحاب قلم برای آگاه سازی مردم و افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه تلاش زیادی می‌کنند.
سردار مفخمی بیان داشت: اکنون دشمن برنامه ریزی خود ر ا در حوزه جنگ نرم و عرصه رسانه با تمام ظرفیت به کار گرفته تا افکار عمومی جامعه و دنیا را تحت تأثیر قرار دهد و ایران را برخلاف آنچه هست به جهانیان معرفی کند و باید اذعان داشت که تبیین واقعیت‌ها در درون جامعه اسلامی و هم در دنیا، اقدام دشواری است که بر دوش رسانه گذاشته می‌شود و باید این مسئولیت بزرگ اجتماعی را به درستی در جامعه ایفا کنند.
وی در خصوص جمع آوری قلیان‌ها از پارک‌ها در شرایط کرونایی نیز گفت: اکنون در افکار عمومی جامعه، نگرش سخت پاسخگو نیست و نباید مردم که سرمایه اجتماعی جامعه هستند را دلسرد کرد که می‌طلبد با ارائه مباحث و توجیه منطقی، پذیرش مضرات قلیان را در اذهان عمومی نهادینه کرد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه پلیس با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط باید افکار عمومی جامعه را آگاه و روشن کنند.

 وفاق و همدلی ایرنا با پلیس قابل تقدیر است

در ادامه این نشست سردار مفخم شهرستانی با اهدای گل از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران ایرنا قدردانی کرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.