۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 84635772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا گناوه مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شد

گناوه - ایرنا - مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان گناوه در حکمی ، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه مبارک فجر شد.

به گزارش ایرنا در این حکم که به امضای فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات این شهرستان رسیده، چنین آمده است: احتراماً باتوجه به اهمیت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و لزوم برنامه ریزی جهت برگزاری باشکوه این دهه، نظر به شایستگی به عنوان مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر منصوب می‌شوید.

در این این حکم اضافه شده است امید داریم با همکاری مؤثر با این ستاد و ایجاد هماهنگی لازم و ارتباط بیشتر با مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر، همکاری لازم داشته باشید.

در پایان این حکم آمده است: شایسته است با اغتنام از این فرصت مهم و با شناسایی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های نهادهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی، مساجد و اماکن دینی و مردمی و با دعوت و مشارکت نخبگان، هنرمندان و کلیه نیروهای مؤثر انقلاب به ویژه جوانان مؤمن، زمینه ساز ظهور و بروز ابتکار، خلاقیت و نوآوری در این عرصه و شاهد طراوت، تازگی و اثربخشی بیشتر و همگرایی گسترده‌تر آحاد مختلف جامعه در این جشن بزرگ اسلامی و ملی باشیم.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه در سال ۱۳۷۰ تأسیس شده است و برای چندمین سال متوالی مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه مبارک فجر را بر عهده دارد.