۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 84671339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار و عکاس ایرنا برگزیده جشنواره مطبوعات لرستان شدند

خرم‌آباد - ایرنا - الهام بابایی چگنی خبرنگار و محمد یاراحمدی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزیده نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان شدند.

به گزارش ایرنا اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه برگزار شد و الهام بابایی چگنی در بخش مصاحبه با اثر "بحران اطلاع رسانی در خبرنگاری بحران" رتبه سوم و محمد یاراحمدی در بخش عکس با اثر "میان مرگ و زندگی" نیز رتبه سوم را کسب کرد.

۳۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان ارسال و در نهایت ۳۰۰ اثر توسط داوران جشنواره در تهران بررسی شد.

توسعه استان، تقویت فرهنگ عمومی، آسیب شناسی وضعیت مطبوعات استان، آب، خشکسالی، محیط زیست، گردشگری و سیل، شاخص‌های فرهنگی از جمله بیانیه گام دوم، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی (ازدواج، طلاق، فقر، بیکاری، حاشیه نشینی، اعتیاد و سرقت)، نشاط اجتماعی، کتاب و کتابخوانی، فضای مجازی، هنر و رسانه محورهای نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان بود.

این جشنواره در ۱۰ بخش عمومی شامل یادداشت، سرمقاله و مقاله، گزارش (خبری-تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و کاریکاتور، طنز مکتوب کاریکلماتور، طراحی و صفحه آرایی، خبر و کلیپ (فضای مجازی) و ۲ بخش ویژه شامل شعار سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری و کرونا و مدافعان سلامت برگزار شد.