۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
کد خبر: 84684725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا در جشنواره مطبوعات استان اصفهان حائز ۶ رتبه شدند

اصفهان- ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) در دوازدهمین جشنواره ۲ سالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان ، در بخش خبر، اینفوگرافیک، گزارش مکتوب و کلیپ حائز ۶ رتبه برتر شدند.

در این جشنواره خبرنگاران ایرنا "فاطمه زمانی دارانی" حائز رتبه اول در بخش گزارش مکتوب با عنوان" داغ عطش بر پیشانی تالاب بین‌المللی گاوخونی" شد. "عاطفه قلع ریز" حائز رتبه دوم در بخش خبر با عنوان" کشاورزان اجازه سو استفاده به مخلان نظم را نمی‌دهند" را کسب کرد.
"عاطفه جعفری نژاد" حائز رتبه دوم در بخش کلیپ با عنوان" فشار آلودگی هوا بر گلوی اصفهان" و رتبه سوم در بخش اینفوگرافیک با عنوان"فراز و فرود تأمین آب آشامیدنی اصفهان" شد.
"نفیسه راهداری" حائز رتبه سوم در بخش گزارش مکتوب با عنوان" زخم ۳۰ ساله بی‌توجهی به محل توزیع مطبوعات در اصفهان" شد.
همچنین " آرزو فلاح کردی" در بخش گزارش مکتوب با عنوان" خونباز دختران، بغض‌هایی که تیغ می‌شوند" شایسته تقدیر شد.

"فریاد سکوت زنده‌رود"، "ایستاده در سپه در انتظار وین"، "مرثیه‌ای خاموش برای گاوخونی"، "عروس تابهای ایران سپیدبخت نشد"، "ما کلاً اهل سانسور نیستیم"، "ناگفته‌هایی از نیم قرن سیاست ورزی"، "مردی با چفیه سرخ"، "دیوانه از قفس پرید"، "دندان‌های تاریخ اصفهان سست شده است"، "قصه عطش در پیله‌وران و براآن جنوبی"، "بنگاه معاملات قبور" و "بال‌های دودی فرشته مهربان" از جمله عناوین برگزیده این دوره از جشنواره بود.