ایرنا نقش اثرگذاری در فضای رسانه‌ای دارد

شیراز-ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اصیل‌ترین و ریشه‌دارترین رسانه‌ کشور به شمار می‌رود و از دیرباز تاکنون، نقش اثرگذاری را در فضای رسانه‌ای دارد.

حیدر صفرپور چهارشنبه ضمن بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و در نشستی صمیمی با خبرنگاران ایرنا در شیراز افزود: خبرگزاری ایرنا با گستره وسیعی که در حوزه‌های مختلف جامعه دارد توانسته این اثرگذاری را به وضوح و حتی در معادلات کلان کشور هم نشان دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: در استان فارس نیز وجود افراد جوان، با انگیزه و همچنین پیشکسوت و باتجربه و تلفیق یک تیم ارزشمند باعث شده که این خبرگزاری همواره مورد وثوق مردم باشد و نقش بسزایی را در آگاهی آنها ایفا کند.
صفرپور ضمن تجلیل از عملکرد خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: ایرنا فارس در حوزه ورزش هم با وجود فرد باتجربه و پیشکسوتی مانند حمیدرضا خلیقی که شناخت کاملی از مناسبات و مراودات ورزش استان فارس دارد و در بسیاری از رویدادها با نگاه تحلیلی به افرایش آگاهی مردم کمک کرده، نقش مهمی داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: بدون شک تلاش بی‌وقفه ایرنا در حوزه ورزش نقش مؤثری در تصمیم‌گیری های مسئولان و دست‌اندرکاران چه در رده تیم‌های حرفه‌ای و باشگاهی و چه در سطح کلان ورزش داشته است که من به نوبه خودم هم سپاسگزار و قدردان هستم و هم امیدوارم این روند بیش از پیش تقویت شود و ما بتوانیم از این ظرفیت در مسیر ارتقای ورزش استان بهره ببریم.

اخبار مرتبط