معاون فرماندار تربت حیدریه: ایرنا به لحاظ بنیه علمی و انسانی توانمند و حرفه‌ای است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: به لحاظ بنیه علمی، فنی و نیروی انسانی، خبرگزاری جمهوری اسلامی در تبیین سیاست‌های نظام بسیار توانمند و حرفه‌ای حاضر ‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی موسوی روز شنبه در آئین معارفه رئیس جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت‌حیدریه افزود: با توجه به هجوم رسانه‌های معاند، نیازمند یک هم‌افزایی رسانه‌ای با دیگر رسانه‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: در تربت‌حیدریه بنای کار خود را بر تعامل با رسانه‌های جمعی گذاشته‌ایم و سعی کرده‌ایم با کمک اصحاب رسانه، هر جا نیاز به واکاوی و تشریک مساعی در مسائل مختلف این خطه شد از کمک رسانه‌های جمعی بیشتر بهره‌مند شویم.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی نیز با بیان این‌که هم اکنون در سطح استان به طور متوسط روزی ۴۵ خبر و ۲ گزارش توسط همکاران تولید و منتشر می‌شود گفت: این میزان تولید با کمک همکاران ما در دفتر مرکزی مشهد و سه دفتر شهرستانی واقع در تربت‌حیدریه، سبزوار و گناباد تهیه می‌شود.

حسینعلی راشکی افزود: محور موضوعی این تولیدات، بررسی مشکلات و کمبودها، ارائه راهکار و دریافت پاسخ مسؤولان، تبیین سیاست‌های نظام و دفاع رسانه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: هر چند سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات کاری برای پرسنل در داخل و خارج کشور از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند در عین حال مجموعه‌های فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها به عنوان یک بازوی بومی همواره کمک کار دفاتر ایرنا در سراسر کشور بوده‌اند و انتظار است این رویه در تربت‌حیدریه بیش از گذشته تداوم یابد.

در این آئین، محمدمهدی کرمانی به عنوان رئیس جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان تربت حیدریه معرفی و از خدمات امیرشاهین نایبی‌فر رئیس قبلی این دفتر تجلیل شد.

هم اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه چهار نشریه محلی، یک نشریه داخلی، ۲ خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین ۲ پایگاه خبری فعال است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.