۳ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۹
کد خبر: 84832375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خسروانیان، سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران

ساری- ایرنا- سجاد خسروانیان به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) در استان مازندران معرفی شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، با حکم علی نادری مدیر عامل ایرنا سجاد خسروانیان به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان مازندران معرفی شد. نادری در این حکم حرکت در مسیر برنامه‌های تحولی خبرگزاری جمهوری اسلامی، توجه ویژه به اصول سه گانه صحت، دقت و سرعت در خروجی اخبار، پوشش خبری کیفی و توجه به فراگیری و جامعیت آن، نوآوری در سبک ارائه محتوا و حرکت به سوی تولید و عرضه محتواهای فاخر در تعامل با بخش‌های دیگر معاونت خبر را از جمله انتظارات در دوره پیش رو عنوان کرده و بر اهتمام در انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور قوی و مؤثر در صحنه‌های خبری تاکید کرده است.

همچنین جلسه معرفی خسروانیان روز یکشنبه با حضور علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و فاطمه نوری مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا در دفتر این خبرگزاری در ساری برگزار و از زحمات حسن فلاحتی که پیش از این حدود ۶ سال ریاست ایرنا مازندران را بر عهده داشت، قدردانی شد.

سجاد خسروانیان مدرس دانشگاه در رشته ارتباطات که طی بیش از یک دهه گذشته سابقه فعالیت در سطوح مختلف استانی و ملی در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله سردبیری استان‌های ایرنای کشور را دارد.

خسروانیان از زمان حضور حسینی پور استاندار مازندران به عنوان مشاور اجرایی استاندار حضور داشته و همچنان در این مسؤلیت نیز ایفای نقش می‌کند.