۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۹
کد خبر: 84851541
T T
۰ نفر
سرپرست شهرک‌های صنعتی یزد: خبرنگاران، مردم را در جریان اقدامات دولت قرار دهند

یزد - ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه خبرنگاران، مردم را در جریان اقدامات دولت قرار دهند به نقش موثر خبرنگاران در اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: باید از توان خبرنگاران در زمینه های مختلف بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد دهقان روز پنجشنبه در بازدید از ایرنا یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: خبرنگاران با انجام رسالت خود یعنی جهاد تبیین می‌توانند دست جریان وابسته به قدرت‌های استکباری و معاند را کوتاه کنند.

وی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در جهاد تبیین برکسی پوشیده نیست اظهار کرد: یکی بال های اصلی این موضوع رسانه ها و خبرنگاران هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید از توان خبرنگاران اعم نوشتاری، دیداری و مکتوب و غیره استفاده کرد و محتوا را در اختیار اصحاب رسانه قرار داد تا آحاد مردم در جریان فعالیت ها و اقدامات قرار گیرند.

دهقان تصریح کرد: باید ارتباط با رسانه ها را به صورت متناوب و متقابل برقرار کرد و با اطلاعرسانی فعالیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی قطعاً اثرات مثبت آن را از دیدگاه مردم خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: اگر فعالیت ها و اقدامات به درستی انتشار یابد خنثی کننده بسیاری از خبر پراکنی ها است که جنبه واقعیت ندارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اضافه کرد: این شرکت یکی از دستگاهها و ارگانهایی است که حجم بالایی از طرح ها و خدمات را انجام می دهد و مخاطب اصلی آن تولید کننده است که بخشی از بار معیشتی و اقتصادی کشور را برعهده دارد که ضروری است تمام این فعالیت ها اطلاع رسانی شود.

دهقان از همراهی و تعامل ایرنا یزد در انتشار اخبار شهرک های صنعتی استان قدردانی کرد.

کاظم شاملو رییس خبرگزاری ایرنا مرکز یزد هم در این دیدار مختصری از سابقه فعالیت خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی را ارائه کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

مشاهده پدیده عجیب از لانه‌سازی مورچه‌گان در دریاچه بختگان+فیلم

شیراز-ایرنا-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با…

۱۵ دقیقه قبل

سالانه بیش از ۱۲ هزار واحد در طرح ملی نهضت مسکن در هرمزگان احداث می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: سهم این استان…

۴۰ دقیقه قبل

عزم دولت برای التیام زخم کهنه طرح‌های نیمه‌تمام ساری

ساری - ایرنا - اتمام عملیات ساخت تالار مرکزی، پیشرف